Fastlane- Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Prøvde en dag å starte maskinen på vanlig måte, men da det kom til den delen at windows starter, så kom ikke windows. Harddisken stod bare og jobbet men ingenting skjedde. Så prøvde jeg igjen, men samme skjedde... Har nå formatert og lagt inn winXP på nytt, men da det kommer til den delen at windows skal lastes inn så skjer det ingenting. Jeg kommer ikke inn i Windows. Altså den stopper opp rett før WinXP bilde dukker opp. Men HDD'en jobber... Har testa et annet skjermkort i pc'en, men det var ikke det som var galt. Kan noen hjelpe meg? Kan HDD'en være ødelagt?? (Har Seagate Barracuda 80GB S-ATA HDD) Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Last ned seatools og kjør det. Så vet du litt mer etterpå. Det er et program som sjekker seagate- disker. Regner med at du har tilgang til en annen PC, virker som om det er litt vanskelig å få gjort det med din for øyeblikket... Lenke til kommentar
Fastlane- Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Vel, kan jo prøve. Er i en litt vanskelig situasjon akkurat nå ja... :-? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Regner med at det fortsatt er garanti på disken din. Utskrift fra rapporten til seatools er grei å klaske i bordet ved reklamasjon. Hvis du ikke får noen feil, vet du jo at disken er i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå