Redaksjonen. Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Utstyrt med siste skrik fra Nvidia. Her er MSIs nye bærbarversting Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nice:-) Kom med flere nyheter fra Computex. Er litt tynt her enda... Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 har hatt lillebroren MSI GT60 i rundt 1 mnd.. Utrolig bra bærbar i fra MSI her. Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Killer E2200 ser jeg på som en stor fordel. Dette gjelder vel mest for folk som har dårlig båndbredde, men det er det mange i dette landet som har. Lenke til kommentar
olz Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Kjekt å få høgresida av PC'n avbilda to ganga Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Om de bare hadde tenkt LITT mer design, så.. Syntes ikke den var så veldig pen, hadde håpet noe bedre... Lenke til kommentar
Juji Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Skulle gjerne hatt et bilde av baksiden på denne bærbaren. Litt teit hvis den er superpowerful og Msi ikke har tenkt på kjøling. Derfor jeg liker Asus sin G-serie. Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 verst er ordet. jeg har veldig dårlige erfaringer med bygge/hardware kvalitet på msi pc'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå