eskarls Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Har kjøpt meg nytt system med xp 2500 og nforce2 hovedkort, 512 mb ddr400 ram og ati 9600 pro skjermkort! Lurer på om dette holder for å spille doom3 og half life 2?? en annen ting...... Hvordan i h... kan man spille den såkalte demo greia som er ute nå?? fila heter: doom3.e3-demo-alpha-leak og er application fil?? hva gjør jeg??? Lenke til kommentar
John P. Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Litt vanskelig å si hva som holder til DOOM III basert på leak'en, da denne er "eldgammel" nå, og siden det egentelig bare var en tech demo med et par uferdige brett og uferdig kode, vil det nok flyte en god del lettere når det ferdige spillet kommer ut. Det er f.eks. en hel haug av feilmeldinger i bakgrunnen(hvis man tar ned konsollen står det der) om lyder og texturer som mangler osv. Jeg tror ditt oppsett kommer til å 'holde', dvs. kanskje cirka 30 - 40 fps ved 1024x768. Når det gjelder leak fila du har lasta ned, så er det vel en .zip eller .rar fil? Eller muligens en image fil. Man starter spillet ved å klikke doom.exe fila. Mulig innleggene våre blir moderert, da leak'en vel strengt tatt ikke er lovlig, selv om det altså bare er en alpha versjon med uferdige brett. Kommer til å kjøpe det når det kommer ut uansett jeg da men. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 det oppsettet bør holde. Overklokk kortet litt så får du kjørt det med bra fps, seff uten alt på max av detaljer og uten AA og AF Lenke til kommentar
mr x Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 vet ikke hvor mye vi kan stole på denne linken,men kan jo gi oss et innblikk hva vi trenger får og spille doom 3 http://www.tomshardware.com/graphic/200305...fx_5900-11.html 35 fps med ditt ati 9600pro Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Du må laste ned en FIX også i tillegg. Den skal vel også være tilgjengelig. Ja, den alpha'en gikk alldeles ikke glatt hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå