Delvis Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nok en gang er katt brukt til "kunst". Denne gang var den riktignok alt død, men jeg syns ikke det var fint. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vankelig å finne ett dekkende nok ord for å beskrive hvor hakkende kaklende sprø i hodet folk kan være. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ganske makabert. Dessverre er det mange som ikke vet bedre, de har en veldig kortsluttet (defekt) hjerne. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Er det ingen av dere som har fått med seg at dette er hans måte å hedre katten på? Skulle ønske jeg kunne gjøre som de gjorde på ett eller annet show engang (husker ikke hvilken akkurat nå) hvor de tok asken til sine kjæledyr i en ballong som ble fylt med f.eks helium, så fløy den opp, med kamera og bilde av kjæledyret, og de kom faktisk så langt som utenfor vår atmosfære. Så sprakk ballongene, og asken til deres elskede kjæledyr forsvant ut i verdensrommet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Er det ingen av dere som har fått med seg at dette er hans måte å hedre katten på? Skulle ønske jeg kunne gjøre som de gjorde på ett eller annet show engang (husker ikke hvilken akkurat nå) hvor de tok asken til sine kjæledyr i en ballong som ble fylt med f.eks helium, så fløy den opp, med kamera og bilde av kjæledyret, og de kom faktisk så langt som utenfor vår atmosfære. Så sprakk ballongene, og asken til deres elskede kjæledyr forsvant ut i verdensrommet. ja, har man ikke annet å bruke pengene på, så kan jo det å lage et show utav selv en død og begravelse live opp i kjedsomheten. Hva med å gjøre det samme med sine tobeinte kjære? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Katten er død, den plagast ikkje av det. Betre enn å stoppe den ut og setje den på ei hylle i alle fall. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Katten er død, den plagast ikkje av det. Betre enn å stoppe den ut og setje den på ei hylle i alle fall. Å ? Uenig. Kan ikke helt se hva som er "bedre" med leke og fjolse med det stakkars døde dyret. Sånt er det bare tullepikker som driver med mener jeg. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 ja, har man ikke annet å bruke pengene på, så kan jo det å lage et show utav selv en død og begravelse live opp i kjedsomheten. Hva med å gjøre det samme med sine tobeinte kjære? Kunne faktisk tenke meg samme behandling med mine asker Tenk å flyte for alltid rundt i rommet! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Fantastisk. Fullstendig enig. Var dritkult. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) ja, har man ikke annet å bruke pengene på, så kan jo det å lage et show utav selv en død og begravelse live opp i kjedsomheten. Hva med å gjøre det samme med sine tobeinte kjære? Kunne faktisk tenke meg samme behandling med mine asker Tenk å flyte for alltid rundt i rommet! Jeg for min del vil bli konfetti Edit: Kom plutselig på at hvis denne satans trenden tar helt av, så er det første de må gjøre før vi kan erobre rommet - er å nuke resten av ozonlaget dit peppern gror, bare for at noen på død og liv ville fortsette å plage omgivelsene sine - og det etter at de var steindaue ... bevare oss vel, men dette blir jeg litt uvel av ... Tenke seg til en diger søppelhaug av karbon som skal sveve over hue på en, dag og natt. Kanskje så mange som 100 000 000 tidligere venner, kollegaer, kjæledyr, fandens oldemor osv ... Dæven, hvor får man tak i tungt skyts? Endret 5. juni 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvordan vil man ødelegge omgivelsene sine ved å sende aske ut til verdensrommet? Det skal ikke ligge i atmosfæren vår.. men ut i rommet. Det at jeg sier at jeg kunne tenke meg det betyr ikke at det vil skje, jeg har dessverre ikke ræva full av penger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 The legend of Sailcat http://www.youtube.com/watch?v=yMfgJo1I010 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Katten er riktignok død, men synes ikke noe om det. Blir jo litt det samme som den her reklamen der en unge satte katten oppi en kjele og peiste den avgårde som en kanon, så dukket det opp noe à la "Trenger du nummer til en dyrlege?" var en slags nummeropplysnings-reklame. Man kan gi idèer til unge/svake sjeler. Kanskje sitter der en eller annen tulling og ser dette her, og ønsker å ha det samme - så han kverker en katt og lager et helikopter, eller enda verre stropper opp en levende katt. Grusomt. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Det er ikke nødvendig å ha respekt for de døde, men respekt for de sørgende. Siden dette var eieren sin idé så er det ingenting galt i det. 2 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Katten er riktignok død, men synes ikke noe om det. Blir jo litt det samme som den her reklamen der en unge satte katten oppi en kjele og peiste den avgårde som en kanon, så dukket det opp noe à la "Trenger du nummer til en dyrlege?" var en slags nummeropplysnings-reklame. Man kan gi idèer til unge/svake sjeler. Kanskje sitter der en eller annen tulling og ser dette her, og ønsker å ha det samme - så han kverker en katt og lager et helikopter, eller enda verre stropper opp en levende katt. Grusomt. Er dette de samme unge/svake ''sjelene'' som blir seriemordere av å se CSI? Kanskje du også mener at det er best om folk flest skjermest fra ''alt det fæle som skjer rundt om i verden'', slik at de ikke kan få ideer og lage sin egen mening. Forøvrig mener jeg det er en original ide å lage helikopter av katten. 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Dette er jo awesome, nyan cat får ny betydning. 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Er dette de samme unge/svake ''sjelene'' som blir seriemordere av å se CSI? Kanskje du også mener at det er best om folk flest skjermest fra ''alt det fæle som skjer rundt om i verden'', slik at de ikke kan få ideer og lage sin egen mening. Forøvrig mener jeg det er en original ide å lage helikopter av katten. Nei, det er ikke det jeg mener. Med unge, så mener jeg unger/barn. Noen unger/barn er såppas nysgjerrig at de kan finne på å gjøre det selv, uten egentlig helt forståelse av hva de gjør. Med svake sjeler, så mener jeg voksne personer som forstår at det blir galt å drepe en katt kun for å lage helikopter av de, eller stroppe en levende katt opp - men allikevel gjør det. EDIT: De svake sjelene kan forsåvidt også bli seriemordere for den saks skyld. Men nå er det da ikke alle av de som lett blir påvirket av TV og å gjøre slike triste handlingene som tyr til så drastiske metoder. Endret 18. juni 2012 av Extraterrestrial 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå