Gå til innhold

Mobilt bredbånd fra Telenor


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal ordne meg mobilt bredbånd til min tablet.

Ser at Telenor har mobilt bredbånd med 1 gb inkludert, men at hastigheten er strupet til 1-2 mbit/s.

 

Gjelder dette i praksis, eller er det bare for å få folk til å kjøpe de andre abonnementene med mer mb inkludert?

 

Hastigheten strupes jo til 128 kbit/s etter oppbrukt datamengde.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke det jeg spør om.

Jeg er klar over at hastigheten strupes etter oppbrukt datamengde, men strupes hastigheten på de minste abbonementene før oppbrukt mengde?

 

Hastigheten man kan forvente om man har Mobilt Bredbånd 99 som inkluderer 1 gb er 1-2 Mbit/s iflg. telenor.no.

 

Se under hastighet her:

http://www.telenor.n...mobiltbredband/

 

Forbehold om overføringshastighet

Ditt abonnement har en hastighet på inntil 2 Mbit/s, men opplevd hastighet vil kunne være lavere. Hastighet på Mobilt Bredbånd vil kunne variere ut fra dekning, avstand til nærmeste basestasjon og hvor mange som er på nett samtidig.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

snip

Hastighet på opp til 2 mbit/s vil si opp til 2 mbit/s. Ikke struping, men en begrensning i sentral mot ditt abonnement på samme måte som et fastnettbredbånd.

 

Med Mobilt Bredbånd 149, er det da slik at man kan surfe ubegrenset på kveld og helg med full hastighet så lenge man passer på å ikke bruke opp inkluderte GB på dagtid?

Igjen, ikke full hastighet. Hastigheten vil være maks 2 mbit/s (noe som forøvrig holder for de fleste) til du når grensen på 3 GB. Bruk på dag faktureres utenom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...