Phido78 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Garantert kjøp. Håper Ubisoft ikke fupper opp pc-versjonen med snuskete copyprotection ræl. Om det ikke er tilfelle så.. SHUDDUP AND TAKE MY MONEY Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Fin tech-demo, med sedvanlig awesomebutton og cut scenes. Game of the year med andre ord pga grafikken. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Fin tech-demo, med sedvanlig awesomebutton og cut scenes. Game of the year med andre ord pga grafikken. Det er nok mye mer som er positivt enn bare grafikken. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Fin tech-demo, med sedvanlig awesomebutton og cut scenes. Game of the year med andre ord pga grafikken. Tullegutt, la du ikke merke til det snasne gameplayet i det hele? Tsk tsk. Med mindre dette bare er et rollercoaster-game så blir det fætt sjøh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Putter man in GTA konseptet eller omformulerer det så er det en sikker vinn vinn situasjon. Det som gjør GTA bra er jo en åpen virtuell verden. Ikke mange spill er det og ikke mange kan matche grafikken eller dette gameplayet. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Putter man in GTA konseptet eller omformulerer det så er det en sikker vinn vinn situasjon. Det som gjør GTA bra er jo en åpen virtuell verden. Ikke mange spill er det og ikke mange kan matche grafikken eller dette gameplayet. I tillegg til denne grafikken så kan man stille spørsmål om hvor godt optimalisert spillet er for både PC og konsoller. Det hjelper fint lite dersom spillet sliter med stuttering, bugs, crash, lag selv på high-end PCer, osv.. Er det noen som vet hva slags Engine spillet kjører på? Endret 5. juni 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Spillet ble demonstrert på PC og dette er bekreftet av Ubisoft etter det jeg vet, så det vil nok ikke se like pent ut på Xbox360 eller PS3, men tror fortsatt det kommer til å bli bra, gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Wow, dette så heftig ut! Fikk en følelse for dette spillet som jeg ikke har hatt siden Deus Ex Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 hm, etter å ha sett gameplaydemoen en gang til så minner det hele meg litt om gode gamle syndicate på et eller annet vis. Ikke den nye ADHD FPSen altså.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå