Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge du ikke overklokker, eller du kun overklokker litt (hvor mye må du finne ut av selv) så fungerer stock kjøler fint. hvis du skal ha 3. parts kjøler kan du legge inn rundt 300 eller 600

Så mellom 300 til 600 kr? Noen alternativer? Og når det kommer til overclocking, hvor mye bedre ytelse gir det? Er det vits?

Lenke til kommentar

Overklokking av CPU er ofte ikke nødvendig i spill hvor du bruker en 60hz skjerm.

Edit: CM 212 EVO eller Noctua D14 er gode kjølere.

Takk for svar. Vet du om disse vil være kompitable med pcen? Og hvor vanskelig er det å bytte vifte, eller legger jeg den inn som en ekstra? Mister jeg garantien?

Lenke til kommentar

PC-en du har valgt har socket LGA 1155, så ja, begge kjølerne passer. Det er ikke snakk om bare vifter, du bytter ut hele CPU-kjøleren, og du blir nok nødt til å ta ut hele hovedkortet for å montere bakplata, men det er ikke noe vanskelig. Finnes massevis av tutorials på youtube for de mest populære kjølerne.

Når det kommer til garanti, så vet jeg ikke hva som gjelder for CDON Thor. For vanlig selvbygg er det ikke noe problem, fordi der har du garanti på alle individuelle komponenter istedenfor en garanti for hele pcen. Du kan sikkert sende en mail til cdon og spørre :)

Lenke til kommentar

kommer meg ikke inn jeg heller, kanskje det er det de driver å oppdaterer?

Du vet tilfeldigvis ikke om det finnes noen liknende alternativer som har rundt samme pris og kommer med gtx 670? Sendte melding til kundesupport om release date og de kunne ikke gi noen eksakt dato og heller ikke sånn ca. når den ville komme heller. Litt kjipt om den kommer i juli ettersom at jeg har tenkt å bruke den endel i sommer.

Lenke til kommentar

Denne: http://www.netshop.no/Avdelinger/Netshop-PC/Netshop-Free/NetShop-Ivy-Bridge-Intel-1155-PC-bygger-Konfigurer-din-egen-maskin-54448-p0000189725.aspx

Konfigurer:

NetShop 3 års PC garanti

Produksjon og testing av PC

Fractal Design Define R3 Black Pearl

Seasonic M12-II 620 BRONZE

ASUS P8Z77-V PRO, Socket-1155

Intel Core i5 3570K Quad Prosessor

Kingston HyperX 8 GB-kit DDR3 1600 MHz

Western Digital 1 TB Blue 3,5", SATA

ASUS GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA

Sony DVD-brenner AD-5280S intern

Microsoft Windows 7 Home Premium 64 bit

Pris: 10 793,- +Frakt

OBS! Denne har ikke SSD

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Denne: http://www.netshop.n...0000189725.aspx

Konfigurer:

NetShop 3 års PC garanti

Produksjon og testing av PC

Fractal Design Define R3 Black Pearl

Seasonic M12-II 620 BRONZE

ASUS P8Z77-V PRO, Socket-1155

Intel Core i5 3570K Quad Prosessor

Kingston HyperX 8 GB-kit DDR3 1600 MHz

Western Digital 1 TB Blue 3,5", SATA

ASUS GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA

Sony DVD-brenner AD-5280S intern

Microsoft Windows 7 Home Premium 64 bit

Pris: 10 793,- +Frakt

OBS! Denne har ikke SSD

Hvordan vil du si at den er sammenlignet med cdon sin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...