jobbern-stud Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg ønsker å bruke et jpg bilde som bakgrunn i en tabbel. Dette er greit nokk men jeg ønsker ikke at bildet skal fortsette nedover siden om tabbelen blir større enn bilde. Noen som vet om en script / kommando jeg må bruke? Johnny Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Dette har jo ingenting med php å gjøre, men css gjør jobben: <style type="text/css"> <!-- .tabell { background-image: url(urlTilBildet); background-repeat: no-repeat; } --> </style> Værre var det ikke... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Dette har jo ingenting med php å gjøre, men css gjør jobben: <style type="text/css"> <!-- .tabell { background-image: url(urlTilBildet); background-repeat: no-repeat; } --> </style> Værre var det ikke... kan da gjøres mye lettere: <style type="text/css"> <!-- .tabell { background: white url('urltilbilde') no-repeat top center; } --> </style> Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jaja... Vet ikke hva som gikk av meg. Hvordan kunne jeg være SÅÅÅ teit liksom... TAKK! Takk, magikern. Nå skal jeg sette meg godt foran pc'en og "rette" all kode jeg noengang har skrevet. Der gikk den helga i vasken... :wink: Lenke til kommentar
magikern Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jaja... Vet ikke hva som gikk av meg. Hvordan kunne jeg være SÅÅÅ teit liksom... TAKK! Takk, magikern. Nå skal jeg sette meg godt foran pc'en og "rette" all kode jeg noengang har skrevet. Der gikk den helga i vasken... :wink: alltid koselig å være til hjelp... koden din er jo like riktig, men min er bare en enklere måte å gjøre det samme på, det som er fint med sånne små enkle kodesnutter er at siden lastes raskere for det er mindre å lese igjennom og det går mye raskere å skrive... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jaja... Vet ikke hva som gikk av meg. Hvordan kunne jeg være SÅÅÅ teit liksom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå