jeanette roger Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 sommer følse Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Da burde du vel fokusert på kongens kuer og ikke kongens gjerdestolper? Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Da burde du vel fokusert på kongens kuer og ikke kongens gjerdestolper? det kan du jo godt si,men jeg valgte nå og fokusere på gjerde da jeg syntes de var fine i bakgrunn,jeg bør vel bytte gruppe ikke ha det under husdyr...for det var igrunn sommerfølsen og ikke kuer som var fokus her... tusen takk for din kommentar... smil Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du klarte å skape den følelsen i meg med dette bilde Flott gjennomført. Er ikke enig med Slettamann ang fokuset. Liker det slik det er. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg likte også stemningen i bildet. Og de nydelige fargene i den grønne enga. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Helt greit med fokus på gjerdet her ja! Fin sommerfølelse! Ville vel kanskje hatt det en tanke lysere, men, men....! God 3'er! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Her traff du spikeren på hodet må jeg si. Kjenner virkelig følesen av sommer når jeg ser dette. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Her traff du spikeren på hodet må jeg si. Kjenner virkelig følesen av sommer når jeg ser dette. SÅ HYGGELIG HØRE...DET VAR HVA JEG HÅPET PÅ..JEG FÅR DET IHVERTFALL,ØNSKER DEG EN FIN HELG,SMIL Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Helt greit med fokus på gjerdet her ja! Fin sommerfølelse! Ville vel kanskje hatt det en tanke lysere, men, men....! God 3'er! tusen takk for din mening,jeg skal prøve lage et til deg i litt lysere se om det blir ok...ønsker deg en riktig fin helg,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Du klarte å skape den følelsen i meg med dette bilde :)Flott gjennomført. Er ikke enig med Slettamann ang fokuset. Liker det slik det er. tusen takk for hyggelig tilbakemelding på bildet mitt,hyggelig høre jeg fikk deg til få sommerfølsen,smil ønsker deg en riktig go helg og håper den blir litt sommerfølse Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg likte også stemningen i bildet. Og de nydelige fargene i den grønne enga. tusen takk for hyggelig melding,ønsker deg en fin helg får håpe med masse sommer følse ,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg