AnonymDiskusjon Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hei Jeg er 15 år og jeg føler og tror at jeg har utrolig liten penis. I tilegg så er ikke penishodet mitt synlig pga av all forhuden jeg har. Om forhuden har noe med størrelsen på selve penis å gjøre vet jeg ikke. Og på toppen av det hele så har jeg et problem med penishodet mitt. Hvis jeg drar tilbake forhuden og skal onanere ved å ta direkte på penishodet får jeg vondt. Dette gjelder spesielt et område. Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg gjerne vil ha hjelp. For det første så skal dere få høre om størrelsen. I slapp tilstand er penis like lang som bankkortet mitt sin lengste side (hadde ikke noe annet å måle med da) og i stiv tilstand er den 12 cm. Dette anser jeg som svært liten av størrelse og jeg ville gjort mye for å fått en større penis. I tillegg så lurer jeg på om noen har hatt lignende problemer med forhud og smerte og kan gi meg noen tips. Håper å få gode svar i nær framtid da dette er noe som plager meg. God natt folkens! Anonym poster: 7388509dc8b1b363a849b60d29e70e0c Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 12cm er ikke noen "ekstremt" liten penis, såvidt jeg kan huske så er vel snittet rundt 15cm i erigert tilstand.(Mener å ha lest dette for lenge siden). Og en annen undersøkelse jeg leste i Cupido en gang så svarte majoriteten av de spurte kvinnene at "fyllingsgrad" tellte mer enn lengde, så hvis den har normal omkrets så vil den nok gjøre jobben sin helt flott. At hodet er følsomt er ikke en feil da det skal være følsomt, og det henger sammen med at nordmenn har forhud slik at følsomheten i hodet ikke blir degradert slik som f.eks omskjærte menn fra andre kulturer har. Det du beskriver høres egentlig rimelig normalt ut. Ikke overtenk eller bekymre deg over noe som strengt tatt ikke er feil du. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Men når den ikke er lengre enn langsiden til et bankkort så er den jo mildt sagt utrolig liten? Vet ikke hvor mange cm det er, men det er lite i forhold til de andre guttene i klassen. Anonym poster: 7388509dc8b1b363a849b60d29e70e0c Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det kan være enorm forskjell på penis i slapp og erigert tilstand. Siden du ligger tett oppunder snittet i erigert tilstand så skal du ikke bekymre deg. Det er tross alt fryktelig vanskelig å knulle noen med slapp redskap, tro meg, jeg har prøvd. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Det kan være enorm forskjell på penis i slapp og erigert tilstand. Siden du ligger tett oppunder snittet i erigert tilstand så skal du ikke bekymre deg. Det er tross alt fryktelig vanskelig å knulle noen med slapp redskap, tro meg, jeg har prøvd. Det er uansett litt småflaut å dusje med andre gutter, da den er slapp og den er svært liten. Hvor mange cm har dere i slapp tilstand? Anonym poster: 7388509dc8b1b363a849b60d29e70e0c Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Slapp tilstand? Kortsiden av et bankkort. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Da er vel egentlig den slappe tissen din helt grei i forhold til den stive.. Men ja, 12 cm er litt mindre enn gjennomsnittet som jeg tror er ca 15. Du får bare lære deg å bruke den skikkelig. Jeg vet ikke så mye om smerter i penis, eller om det faktisk kan være vanlig, men dette er en sak for fastlegen din. Kanskje du kan spørre en lege på nett? Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Enklere sagt enn gjort, men å gå rundt å tenke på noe du ikke får gjort noe med hjelper deg ikke. 12 cm er jo helt innenfor normalen og dama skal være rimelig spesiell om ikke vil ha deg pga størrelsen på kølla. Vil hun ikke pga størrelsen er hun verdt null for deg, de finnes nok av andre damer der ute som vet at en mann ikke defineres utifra størrelsen på utstyret. Endret 5. juni 2012 av trra Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jepp, og når det kommer til mye forhud er ikke dette noe medisinsk problem. Dog, kanskje er litt mer møysommelig rengjøring av skaftet på sin plass? Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Slapp tilstand på de andre gutta trenger ikke å bety noe annet enn at det er den lengden de får i erigert tilstand,noen vokser litt,andre vokser mye. Hvis du er i tvil så finnes det videoer på nett der man får se ekstrem "growers",men anbefaler ikke at du søker etter det da. Erigert så er den mest vanlige størrelsen 15-16 cm. Penisen kan også vokse enda noen år(vanlig er vel 18-20 år),det er forskjell på når folk er ferdig utvokst også. Er det noe galt med penisen så er det bare å ta en tur til legen,selv så klarte jeg å få atopisk eksem på likjekaren,og fikk salve for det som 16-åring(grusomme greier). Tror mange som tror at de har små peniser blir lurt av både porrbransjen(de skryter også på seg cm,samt at de bruker kameraobjektiver og vinkler for å få ting til å se større ut,damer som er små(både i høyde og nedentil) når de filmer) eller ,det at de tror at det man ser hos andre i slapp tilstand betyr at de vokser tilsvarende mye, det varierer stort også der(shower or a grower). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå