Gå til innhold

Følg Ubisofts pressekonferanse straks (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neppe evig eksklusivt, virker jo som det passer perfekt som en Vita-port. Hvis ikke Vita erklæres død i natt, da.

Garantert ikke evig eksklusivt om ikke Nintendo har betalt rikelige summer for det - men det virker litt rart siden dette er den sjangeren Nintendo selv er sterkest i. Kommer sikkert på alle andre plattformer til våren.

Lenke til kommentar

Neppe evig eksklusivt, virker jo som det passer perfekt som en Vita-port. Hvis ikke Vita erklæres død i natt, da.

Garantert ikke evig eksklusivt om ikke Nintendo har betalt rikelige summer for det - men det virker litt rart siden dette er den sjangeren Nintendo selv er sterkest i. Kommer sikkert på alle andre plattformer til våren.

Skader ikke med litt variasjon. Ikke alle som liker absolutt alle Nintendo-serier.

Lenke til kommentar

Ser ut som Rayman-spillet blir eksklusivt til wii u.

Legends? Det virker litt rart siden Origins kom til alle mulige plattformer.

Vet at Vita får en egen versjon av Assassins Creed 3 Liberation, med ei kvinnelig rollefigur!

Lenke til kommentar

Skader ikke med litt variasjon. Ikke alle som liker absolutt alle Nintendo-serier.

Dette er helt sant (personlig liker jeg feks ikke Kirby-spillene), men jeg tror Nintendo vil være mye mer tjent på å skaffe seg noe slikt som Watch Dogs.

Når vi snakker om Watch Dogs, det spillet er vistnok til "Next-gen" uten at det ble spesifisert nærmere.

Lenke til kommentar

Kjøper Wii U om det er bare for Rayman Legends! Men jeg vet det kommer mer gromtitler til denne maskinen!

Enig der, så unektelig morro ut, og greit spill å få med dama på, da hu ikke var altfor god i origins, men med touch greia tror jeg det går bedre, siden hu har spilt mye på padda

Merker jeg gleder meg veldig mye til nintendo i morra, å få se flere demoer på spill.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Dette er helt sant (personlig liker jeg feks ikke Kirby-spillene), men jeg tror Nintendo vil være mye mer tjent på å skaffe seg noe slikt som Watch Dogs.

Når vi snakker om Watch Dogs, det spillet er vistnok til "Next-gen" uten at det ble spesifisert nærmere.

Ja, det ser jeg ikke bort fra. Så litt for pent ut til å være PS360 det der.

Lenke til kommentar

Hvorfor har ikke WiiU støtte for smash-kontrolleren?! >='( Bare selg en GC til wiimote plug! Åja, jo, right, nå er jeg inne på Uplay, men finner ikke alt de snakke om om at det er interviewer og shit

Her er et intervju med en ubisoft-kar, han som sa at Rayman var eksklusivt.

Lenke til kommentar

Må si meg meget godt fornøyd med Ubisoft sin presentasjon :) desverre skal jeg på jobb tidlig i morgen, men ellers hadde jeg nok sett om Sony kunne kommet opp noe bedre enn MS og EA viste (tror ikke det er vanskelig :p )

Må selv si at flyten i bevegelsene til Conner i både hopping fra tre til tre, og killstreaks var meget pent :D nå er det bare å sette opp en stor countdown frem til oktober, og håpe at ikke pc utgaven blir utsatt denne gangen også :(

Selv spiller jeg sakte men sikkert gjennom alle tidligere AC spill (nettopp ferdig med eneren for n-te gang), for å få tiden til å gå litt fortere :p

Lenke til kommentar

Det er skrevet. Ubisoft sa jo at på Uplay skulle de ha extended konferanse hvor du så backstage shit og dev interviewer. Er det jeg leter etter, ikke pre-e3 greier.

Gi en lyd om du finner det da, jeg er også interessert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...