Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Beste konferansen jeg har sett så langt. 3 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Må si at jeg liker Watch Dogs! Spennende. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Da handler det om å finne UPlay passord og brukernavnet mitt da... Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hvis dette ikke er fullstendig linært og alt for scriptet, er dette uten tvil det beste spillet så langt! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Watch Dogs er helt i min gate! Akkurat den type spill jeg liker, og som jeg håpte at de kom til å vise i løpet av årets E3. Spennende! Endret 4. juni 2012 av Krølle Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hvis dette ikke er fullstendig linært og alt for scriptet, er dette uten tvil det beste spillet så langt! Var openworld, i følge dem. Det gir håp. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 En av de beste presentasjonene på lenge. Virket som Ubisoft faktisk ønsket å lage ett godt show for sine seere. Watch Dogs så ikke så dumt ut Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Hvis dette ikke er fullstendig linært og alt for scriptet, er dette uten tvil det beste spillet så langt! Håper på det samme. Så ut som en modifikasjon av motoren de bruker i Assassin Creed, isåfall kan vi håpe det går mye i samme retning Endret 4. juni 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Så dette spillet ser jo veldig bra ut. Sånn teknisk. Vet de viste det fra en PC, men jeg kan vel anta at konsoll versjonen vil se likish ut. I og med at det ser så bra ut, mulig det er laget med WiiU i fokus? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Watch Dogs og Rayman Legends er mine favoritter til nå på E3!! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Watch Dogs så fantastisk ut, og fullførte det som er E3s beste konferanse så langt i mine øyne. Elsker at Ubisoft faktisk tør å gjøre litt nye ting. Så er det bare å håpe at spillet blir like bra som det ser ut! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Dotconnexion.com Mer Watch Dogs stuff. Endret 4. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ubisoft eide i alle fall EA og MS grundig. Dette var overlegent mye bedre enn hva de andre til nå har prestert. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Wow Watch dogs !! Tøft og se ting live, aldri gjort det før. Ahh jeg hater han youtube fyren , Ubisoft elsker han fordi han lagde traileren til Assasins Creed. La han til 1 gang men taklet han bere ikke alt for plagsom.. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fuck yeah Ubisoft. Når er Sony? 2 timer? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skal ikke mye til å slå MS men, da 50% av dems energi er på media streaming etc, samt å gå etter apple, men joda, likte ubisoft sin pressekonferanse. Alltid en idiot som prøver å være morsom, men spilla var jevnt over gode Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ser ut som Rayman-spillet blir eksklusivt til wii u. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ubisoft eide i alle fall EA og MS grundig. Dette var overlegent mye bedre enn hva de andre til nå har prestert. Ikke at det skal så mye til Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Åja, han er lets player? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå