Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Var ikke egentlig noe spennende Wii U-greier, men kult at de viste det. Flotte damer nå ihvertfall. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ubisoft mener esports er nesten like populært som ekte sport? =P Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ok, dette er det største sjokket jeg har fått fra årets E3. Finnes det så hotte jente-progamers. o.O ta en tur på google, finnes mange :o Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Så langt er det kun Rayman og Shootmania som i det heletatt var interessant. Trasige konferanser så langt. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Settlers of Catan finnes til Facebook? Og er laget av Ubi? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 oi, han italienern var god han var top 5-10 painkiller/quake så mye samme greia Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ubisoft mener esports er nesten like populært som ekte sport? =P Totalt sett i verden ja. Regner med du har fått med deg hvor populært blant annet SC2 er i Asia. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Nye spillet til Jade Raymond? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 dette minner meg om plottet til den siste die hard filmen Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ubi, det går an å gjøre så ting ikke kan hackes. Det er litt begrensende, men fint mulig, og nødvendig om man driver med noe folk er avhenging av. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fint at det fortsatt kommer spill med nye og originale idéer. Begynte å tvile etter MS og EA-konfen. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Nye IPer og shit. Hvorfor er Ubisoft så flinke? Hvor er Tak Fuji for å overskygge dem?! Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ubi, det går an å gjøre så ting ikke kan hackes. Det er litt begrensende, men fint mulig, og nødvendig om man driver med noe folk er avhenging av. Alt kan hackes bro. Det er kun 0 og 1er. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Yes, Dette gjør opp for mangelen på en skikkelig splinter cell-oppfølger. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dette ser kjempe bra ut! Jeg har ikke vært så imponert over et spill siden--- RE6 demoen på MS si-- det ser kjempe bra ut iallefall. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Watch Dogs. Årets E3-spill så langt. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Litt mye scripting, grids og cutscenes for min del. Men storyen virka grei så vurderes. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg synes det hørtes litt jalla ut når de snakka om hacking, men det så jo jævlig interessant ut! Heftige slåss scener og animasjoner, og forhåpentligvis litt open world spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå