Rider of Reason Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Wooooo, sweet new assassin moves. Er greit det ikke er Wii U egentlig, tviler på at Ac3 vil utnytte den noe særlig. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har holdt meg unna AC så langt, men dette blir nok et kjøp. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har holdt meg unna AC så langt, men dette blir nok et kjøp. AC 2 er et veldig bra spill, så verdt å teste. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) AC :o Har alltid irritert meg over hvordan de fremstillier britene i trailerne til nå. I virkeligheten var de fleste indianerne på side med britene i revolusjonskrigene. Endret 4. juni 2012 av St€rk Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 HATER HAN DER SOM PRØVER Å VÆRE SÅ MORSOM Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er han karen her berømt for no? Esports kar? Indie dev? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Og tilbake til shootere. Jaja, var gøy så lenge det varte. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Beste AC-spill, uten tvil. AC3 ser fantastisk ut. Mine favoritter fra E3 så langt. AC3 Far Cry 3 Rayman Legends Alle fra Ubisoft, hmmm, merkelig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vitser fungerer aldri på slike konferanser og arrangementer.. At de aldri lærer.. 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 JOE MILLER, wooho, herregud og hvor mange ganger jeg har hatt på den stemmen fra quake, painkiller og andre greier Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Shootmania er ikke "shooters". Shootmania er noe jeg faktisk gleder meg til. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Får grave frem Brotherhood, og kjøpe meg Revelations, for AC3 berre må eg ha ! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 gikk glipp av den rayman greia, ble det demonstrert på wii u? årh, skal til syden i mrora, kommer til å gå glipp av så mye :/ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ok, dette er det største sjokket jeg har fått fra årets E3. Finnes det så hotte jente-progamers. o.O Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ja, de viste touchscreen kontroller for den ene karakteren som kan fly. Altså følger fingeren din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå