Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Rayman ser rett og slett fantastisk ut. Som forventet etter Origins egentlig. 1 Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Herlig at vi fikk en liten pause i shooterne med et skikkelig spill endelig. Herlig at vi fikk en liten pause i shooterne med et skikkelig spill endelig. que? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ubisoft vinner E3 akkurat nå Fordi de viser Wii U? Men, jeg er helt enig. Rayman så faktisk veldig gøy ut. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Wow the er zombie-spillet fra i går! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Håper Splinter Cell: Blacklist blir litt meir sneaky sånn som dei eldre spela. Conviction mangla mange knep eg savna frå Chaos Theory. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fordi de viser Wii U? Men, jeg er helt enig. Rayman så faktisk veldig gøy ut. Trenger vi en annen grunn? Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Noen som har sett Dead Island traileren ja... 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Får Dead Island-vibber av traileren. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Håper Splinter Cell: Blacklist blir litt meir sneaky sånn som dei eldre spela. Conviction mangla mange knep eg savna frå Chaos Theory. Så ikke ut til å være særlig sneaky. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 En videreutvikling av Killer Freaks fra i år, awesome, for det spillet så litt janky ut. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Trenger vi en annen grunn? Hehe, kanskje ikke, men vet du ikke trenger det. Huff zombiespill, liker ikke, og det så dårlig ut bortsett fra det visuelle. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ubisoft vet ihvertfall å komme med en masse dritt til lanseringen. AC3 bør ihvertfall bli bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Håper Splinter Cell: Blacklist blir litt meir sneaky sånn som dei eldre spela. Conviction mangla mange knep eg savna frå Chaos Theory. Så ikke ut til å være særlig sneaky. Nei, dessverre... Men såg litt rappelering, og direktøren sa coop-delen skulle bli større enn i Conviction! Skal kjøpe det uansett Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 AC3 ser fantastisk ut! Elsker settingen ! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Zombie virker i alle fall langt mer interessant enn Killer Freaks, så det er en stor forbedring. Tør vi håpe på Wii U-demo av AC3? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ubisoft vet ihvertfall å komme med en masse dritt til lanseringen. AC3 bør ihvertfall bli bra. Indeed, men Rayman og AC3 ser lovende ut. Trailer er ok, men go gameplay på Wii U. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skulle gjerne hatt litt gameplay til Zombuguuu Dette ser jo allerede bedre ut enn de andre AC spillene Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Indeed, men Rayman og AC3 ser lovende ut. Trailer er ok, men go gameplay på Wii U. Det ligger en f*ckings wii u-pad på scenen, de kan bare plukke den opp for å demonstrere, men neida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå