settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 utdypning, vi er der.Men dere er her også *Stryker likhetene på hver side av likhetstegnet.* vi er ikke like mange her, lars, anfall, og runar glimter i sitt fravær blandt annet Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Heh, Runar har da vært innom her også ^^ Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Er ikke dette litt som en Cafè nå? Idzl cafe for those who remember, lets not let that happen again Vi har saken oppe internt. Enn så lenge så har vi vel ikke så mye å tape på å fortsette? Hva er det verste som skjer? De stenger tråden? Eller blir jeg kastet ut for alltid? Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Er ikke dette litt som en Cafè nå? Idzl cafe for those who remember, lets not let that happen again Vi har saken oppe internt. Enn så lenge så har vi vel ikke så mye å tape på å fortsette? Hva er det verste som skjer? De stenger tråden? Eller blir jeg kastet ut for alltid? de bare stenger tråden og hiver deg over i DNFK, men aldri morro at trådene våre blir stengt. Nå har jo vi flytta oss fra hei stadiet, og er langt forbi. Tror det ikke er så lenge til vi blir tatt ned. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Er nettopp det jeg prøver å få til et komprimiss om. Men får komme tilbake til dette når det er trukket en konklusjon Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Slenger inn en "Hei og Velkommen"-melding Der var den slengt inn Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Takk hjahre, da kom vi oss topic igjen, for en liten stund Theajos: Ta det helt med ro, du blir ikke kastet ut med mindre du endrer personlighet drastisk Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kom til kafeen, vi er ikke skumle eller fæle i det hele tatt. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&st=514980&p=19363896entry19363896 se der Thea, vi er snille der inne. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Kan de ikke lage en ny-ny kafé? "Den nye forum kafeen for skeptiske og usikre brukere"? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Du er skummel Hedvig xP Jeg var da kjempesnill i påska! :O så lite skummel som det går an å bli!! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kom til kafeen, vi er ikke skumle eller fæle i det hele tatt. Er bare missunlig du =) Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Du er skummel Hedvig xP Jeg var da kjempesnill i påska! :O så lite skummel som det går an å bli!! Sant, det. Mange hyggelige folk her på forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Du er skummel Hedvig xP Hedvig er da en av de snilleste på hele forumet. Velkommen, Thea. Endret 9. juni 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ikke tåler du Mc' donalds og ikke tåler du vårrull... Skakke være lett. Å joda, det er veldig lett. Jeg spiser på gatekjøkken eller lager selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kan de ikke lage en ny-ny kafé? "Den nye forum kafeen for skeptiske og usikre brukere"? Vi har jo Siste ordet 1. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hedvig er da en av de snilleste på hele forumet. I know Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Ikke tåler du Mc' donalds og ikke tåler du vårrull... Skakke være lett. Å joda, det er veldig lett. Jeg spiser på gatekjøkken eller lager selv. Lager selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå