Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ja, det tror jeg også egentlig. At alle fregnene mine vil vokse sammen og jeg vil bli mørkebrun i ansiktet! Yeah ... Og armene og leggene. Middag gjorde seg. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) "Vil forby Kinderegg"... Faen for en flopp fra media :/ Endret 9. juni 2012 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) "Fryktinngytende"... Kan du utdype deg? =) utdypning -vi er der. men er relativt trykt å komme inn der nå, kan være lurt å starte med et hei, deretter si at du ikke liker BDSM. Endret 9. juni 2012 av settings Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 "Fryktinngytende"... Kan du utdype deg? =) Jeg tror ikke det er mulig å egentlig komme seg inn i samtalen i det hele tatt. Neida, jeg tuller. Litt. Får bare prøve å kaste meg inn en eller annen gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det var teknisk sett en flopp fra hu dama fra AP. Galskap, det er ikke bare kinderegg, også frokostblandinger alà Honni Korn og Choco Puffs, Kaptein Sabeltann-is, Drillo-is, Seigmenn, Bamsemus, Stratos +++ Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) utdypning, vi er der.Men dere er her også *Stryker likhetene på hver side av likhetstegnet.* Endret 9. juni 2012 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 "Fryktinngytende"... Kan du utdype deg? =) Jeg tror ikke det er mulig å egentlig komme seg inn i samtalen i det hele tatt. Neida, jeg tuller. Litt. Får bare prøve å kaste meg inn en eller annen gang. Bare sats på at Sex Raptor ikke er i nærheten. Stemningen blir alltid litt amper da. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 utdypning, vi er der. Haha, nettopp. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 "Fryktinngytende"... Kan du utdype deg? =) Jeg tror ikke det er mulig å egentlig komme seg inn i samtalen i det hele tatt. Neida, jeg tuller. Litt. Får bare prøve å kaste meg inn en eller annen gang. Jah, samme inntrykket jeg også har. Ville bare få deg til å sette navn på det Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 "Vil forby Kinderegg"... Faen for en flopp fra media :/ For ikke å snakke om Happy Meal:( "Fryktinngytende"... Kan du utdype deg? =) Jeg tror ikke det er mulig å egentlig komme seg inn i samtalen i det hele tatt. Neida, jeg tuller. Litt. Får bare prøve å kaste meg inn en eller annen gang. Jah, samme inntrykket jeg også har. Ville bare få deg til å sette navn på det Fryktinngytende- noe som er både skremmende og vakkert på en gang. hehehehe Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) For ikke å snakke om Happy Meal Joda, men det viste seg jo kjapt at det bare var BS. http://www.nrk.no/ny...norge/1.8189328 I ettermiddag skrev statsministeren en melding på Twitter der han at forsikrer om at regjeringen ikke kommer til å forby kinderegg. Endret 9. juni 2012 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Bare sats på at Sex Raptor ikke er i nærheten. Stemningen blir alltid litt amper da. Føler dette er ganske vanskelig å lære seg! Man kan ikke bare komme her og her og tro man er noe eller har noe å si Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Fryktinngytende- noe som er både skremmende og vakkert på en gang. hehehehe Jah, er vel sånn kvinners logikk er på det meste Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 "Vil forby Kinderegg"... Faen for en flopp fra media :/ For ikke å snakke om Happy Meal:( Det har ikke så mye å si for min del. Jeg har boikotta McDonald's i årevis, siden jeg alltid blir matforgifta når jeg spiser der. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Er ikke dette litt som en Cafè nå? Idzl cafe for those who remember, lets not let that happen again Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Fryktinngytende- noe som er både skremmende og vakkert på en gang. hehehehe Jah, er vel sånn kvinners logikk er på det meste Haha. Kanskje det er sant. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Bare sats på at Sex Raptor ikke er i nærheten. Stemningen blir alltid litt amper da. Føler dette er ganske vanskelig å lære seg! Man kan ikke bare komme her og her og tro man er noe eller har noe å si Det er sånn de fleste kommer inn der, så er bare å hive seg inn i samtalen, og om du overlever alle gutta som går gaga over deg, så er du inne. 1 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 "Vil forby Kinderegg"... Faen for en flopp fra media :/ For ikke å snakke om Happy Meal:( Det har ikke så mye å si for min del. Jeg har boikotta McDonald's i årevis, siden jeg alltid blir matforgifta når jeg spiser der. Ikke tåler du Mc' donalds og ikke tåler du vårrull... Skakke være lett. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 "Vil forby Kinderegg"... Faen for en flopp fra media :/ For ikke å snakke om Happy Meal:( Det har ikke så mye å si for min del. Jeg har boikotta McDonald's i årevis, siden jeg alltid blir matforgifta når jeg spiser der. Ikke tåler du Mc' donalds og ikke tåler du vårrull... Skakke være lett. Tenkte det samme Bra du kunne spise gode hamburgere idag da! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Er ikke dette litt som en Cafè nå? Idzl cafe for those who remember, lets not let that happen again Vi har saken oppe internt. Enn så lenge så har vi vel ikke så mye å tape på å fortsette? Tenkte det samme Bra du kunne spise gode hamburgere idag da! Selvlagd er vellagd =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå