Slimda Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Vil anta all den fine sola vi har hatt. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jah! Har jo nesten blitt skylt bort av all sola vi har hatt :O Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 meldt greit vær en uke nå, vurderer å dra på fiske/ slække tur noen dager, men jeg har loppemarked/lokaltreff på lørdag, og time med spesialist på tirsdag. skal jeg dra lørdag ettermiddag, eller tirsdag ettermiddag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Sommeren kommer visst hit i neste uke. Det gleder jeg meg til. Sprade rundt i shorts og singlett på jobb igjen, og myse på alle damene som går forbi utenfor med lite klær på kroppen. Blir herlig. <3 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Tenkte å prøve meg på oslo/tryvann sitt svar på høyt og lavt på søndag Var på høyt og lavt i vestfold sist uke. Zippline er en morsom greie Shakkabra! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Bah, nå ser det ut som om pappa har funnet en kjøper til pianoet. På en side er jeg glad fordi jeg da får plass til en god del bokhyller, men på den annen side har det vært med oss i årevis, helt siden vi fikk det av farmor og farfar på 90-tallet ... Lenke til kommentar
Virke Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Tenkte å prøve meg på oslo/tryvann sitt svar på høyt og lavt på søndag Var på høyt og lavt i vestfold sist uke. Zippline er en morsom greie Shakkabra! Jeg skammer meg over at jeg ikke har fått vært en tur på Høyt og Lavt. Bor ikke lenger enn en middels lang biltur unna. Skulle egentlig med skolen tilbake i tiden, men det var et eller annet som dukket opp... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Er absolutt å anbefale!Trenger ikke mer enn et par venner for å ha det kjempegøy ^^ Lenke til kommentar
Virke Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Gjør det noe at jeg har høydeskrekk, er stiv som en stokk og ekstremt lite glad i kvae og barnåler? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Neida. Da jeg var der, møtte vi 3 som hadde høydeskrekk, og en som hadde amputert en arm og et bein. Barnåler slipper du helt unna, og kva fikk jeg bare på meg én gang. Ta på deg hansker, så slipper du unna det også ...også er det utrolig mye bra damer der Et ypperlig sted for å få skilt klinten fra hveten Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hva er så dette "Høyt og lavt"? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Du får utlevert et belte, noe liknende slike du bruker når du klatrer. I beltet er det festet tre løse reimer, der to av dem har en karabinkrok hver på enden, og den siste har en trinse. Så skal du, ved hjelp av ulike hinder, komme deg fra tre til tre, 10-30 meter over bakken. Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 samme som himalyaparken i stokke altså? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Det er godt mulig. Hva har dem å tilby der? Lenke til kommentar
settings Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 det er klatreøyper med div utfordringer, er delt opp i noen løyper med forskjellige vansklighetsgrader. http://himalayapark.no/klatrel_yper_1/ Lenke til kommentar
theajos Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Så sykt fett ut! Jeg skal nok en gang beklage for mitt midlertidige fravær på forumet, men dere må tilgi meg fordi jeg har bursdag nemlig Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 OOO. Da blir jo jeg førstemann i hele den virkelige verden til å si "Gratulerer med dagen" da Har du fått noe fint av de virtuelle vennene eller familiemedlemmer dine da? Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 sender en litt forsinka gratulerer jeg da. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Gratulerer med overstått, Thea. Lite rairai i tråden her om dagen, skjerpings utover høsten! Her er det jobbjobbjobb om dagen. Dagene går noe jævlig fort hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå