r2d290 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ikke verst! Sånt blir det penger av. THEA?!?!?!?!? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Tror ikke jeg hadde taklet en 25 timers arbeidsdag. Ca 16 timer for mye for min del, men så har jeg stort sett ikke så mye å gjøre på jobb heller da. Mye dødtid i ei avis når du ikke er journalist, for å si det sånn. Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 THEA?!?!? vi kommer til å dø ut uten deg, fordi det er moderatorer og den slaks som faktisk gjør plikene sine (forbannet være dem) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Er det så farlig om tråden dør? Er da andre tråder å prate i? Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jada, det finnes alltids andre kriger å kjempe, andre religioner å tro på også... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 I don't want any other religion Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Slapp av gutter, det finnes andre jenter på forumet også. Kanskje noen av dem lar dere komme ned i buksa deres Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Slapp av gutter, det finnes andre jenter på forumet også. Kanskje noen av dem lar dere komme ned i buksa deres Din sopp Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Slapp av gutter, det finnes andre jenter på forumet også. Kanskje noen av dem lar dere komme ned i buksa deres Dette har utviklet seg til en prinsippsak, denne tråden skal ikke dø før jeg går lei. Btw. det finnes ikke jenter på internett, og er det en jente, er det en mann, og er jenta 8 år, er ho så smart at ho er undercover politi. 1 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Åhh, herrejesus. Nå har jeg jobbet 10 timer dagen hver dag siden jeg kom hjem. To dager til med jobb så har jeg fri litt, hvis ikke jeg blir tilkalt da. Jeg lover jeg skal være mer aktiv nå. Hvordan er livene deres? Er ikke sikker på om det finnes menn på internett som ikke er pedofile griser. Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 gris å gris, men generelt er folk homser, eller så vil de i buksa på jentene, uten unntak. men det betyr ikke at vi bare tenker på det. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Det var egentlig en liten spøk da, menn/gutter flest er ålreite. Snart skolestart, herregud. Godt sommeren har vært så fin at vi kan leve på den i ti måneder. Endret 6. august 2012 av theajos Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 13 dager igjen til skole nå, blir så stressa av å slappe av så mye. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Er ikke sikker på om det finnes menn på internett som ikke er pedofile griser. Menn er fremtidsrettet og tenker på fremtiden. Jenter fører genene våre videre, og derfor tenker vi hele tiden på jenter og på å komme ned i buksene deres. Og unge jenter gir (statistisk sett) bedre/flere avkom enn eldre kvinner. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Vi kan ikke for at hver gang kvinnen snur baksiden til, og forholdet mellom midje og hofte er ca 40/70, klikker det litt i apedelen av mannehjernen - og den eneste beskjeden som når frem til relativ mannefornuft er; forplantning forplantning forplantning ... Det er ett trasig faktum, sorry ... Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hallo. Jeg vil ha ferie. +1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hallo. Jeg vil ha ferie. Hallo, jeg vil ha jobb. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Snart skolestart, herregud. Godt sommeren har vært så fin at vi kan leve på den i ti måneder. Hva har vært høydepunktet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå