theajos Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Modent Slimda, modent. Jeg snakker bare med modne menn nå. De som kalles sirs. Og har bart. Og røyker pipe. Og leser Tolstoy. Bart eller gtfo. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 OMG Thea, du er så vanvittig fin!!!! <3<3 Skal ikke vi gå på date sammen??? PLZZZ? :) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Tror jeg er blant de eldste her inne, egentlig... Har bart, sammen med skjegget mitt. Pipe og Toystory er det litt værre med. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Funtazz: ^ Bart? Toystory? Oo Endret 1. juli 2012 av theajos Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg bor jo i Trondheim, selvfølgelig har jeg bart. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Kanskje bestefar bør gå til innskaffelse av et par briller Lenke til kommentar
theajos Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Selvfølgelig. Trønderbart da? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Kanskje bestefar bør gå til innskaffelse av et par briller Hvorfor det? Nvm. Det er sent og jeg er trett. Hjernen fungerer ikke så godt. Endret 1. juli 2012 av theajos Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Profilbildet mitt på Facebook. Not really, men han er faktisk trønder. Har også hatt han som gjesteforeleser på skolen. Mitt store idol! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Ingenting er som ekte skjeggvekst. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Kiler godt det der kan jeg tenke meg. Men nå er det kvelden for en stakkars 12-åring. Pappa maser Head ööd! Lenke til kommentar
theajos Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Ingenting er som bart som rekker fra den ene siden av rommet til den andre. Natta for meg også. Er det finsk du snakker forresten? Endret 1. juli 2012 av theajos Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Ingenting er som bart som rekker fra den ene siden av rommet til den andre. Natta for meg også. Er det finsk du snakker forresten? Bli itj no fart utn bart! Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 God morgen. Sooool i Trondheim idag! Det var estisk denne gangen thea Lenke til kommentar
theajos Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Yr sier det er sol i Oslo også, men vinduet mitt sier regn. Men hva vet vel jeg. Jaså, du snakker estisk? Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Og da var det grått i Trondheim og. Været er så skiftende her at det er helt utrolig. Google Translate snakker de fleste språk Ferdig med møblene i stua nå! Mangler litt pynt så er alt på plass Så var det bare å begynne på 2x soverom :\ Hva står på planen din idag? EDIT: Gratulerer med #1337 forresten, haha. Glemte helt av det Endret 1. juli 2012 av Funtazz Lenke til kommentar
theajos Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Åh, du jukser ja. Vi driver å bestiller reise. Og vasker litt klær. Blir sikkert utrolig deilig når du er ferdig da, iallfall. Fikk jeg 1337? Hurra for meg!! Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Jepp, det var nok juks. Regner med at Danmarksturen allerede er bestilt, så hvor går turen denne gangen? Vi kan si at du fikk den, så virker jeg hvertfall litt hyggelig. Vi får heller slåss om #2000. Endret 1. juli 2012 av Funtazz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå