r2d290 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Ahh, endelig har vi fått flyttelasset på plass, og jeg skriver nå trådens første melding fra det nye huset. Digg å endelig få fiber-nett Føles godt å få det unnagjort, så nå er det bare å slappe av og lade opp til Jazz-uka i Kongsberg. Glad vi slapp å styre med IKEA edit: 1301 nå. Hvem blir den heldige som får 1337? Endret 30. juni 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Gratulerer, r2d2! Kjipt å flytte når det står på, men deilig når man er ferdig og kommet på plass! Du har da hvertfall internett klart til når du flytter inn, jeg får ikke før 11. juli Endret 30. juni 2012 av Funtazz Lenke til kommentar
theajos Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Stakkar deg! Hvordan klarer man seg så lenge uten internett? Vi er tre stk som reiser nedover. Men vi møter en del folk der nede da. Settings ville jo ha den, men jeg syntes jeg skal få den egentlig. Kampen om 1337 Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Har nett nok til å surfe Facebook og diskusjon.no via mobilen, men torrents, Youtube og Spotify funker ikke noe særlig. First world problems, hehe. Skal ikke se bort ifra at du blir kjent med en eller to der nei, med mindre du hører på konsertene fra inni teltet i frykt for folket der. Enda noen poster igjen til 1337, og hvis vi roer ned postinga nå er du på Roskilde innen vi når den! Kanskje vi skal snakke via redigerknappen istedet for å opprette nye innlegg? Ble småforelska i kassadama på Prix istad. Søt jente med nordlandsdialekt Lenke til kommentar
theajos Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Ikke gjør det da. Jeg kan jo poste alene egentlig :forever alone:. Mobilen er fin å bruke det. Om vi ignorer stavekontrollen da selvsagt. Er det en søt jente med nordlandsdialekt som er drømmen? Edit: Utenfor teltet? Hva er det? Endret 30. juni 2012 av theajos Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Jah, er fortsatt mange esker å pakke ut. Akkurat nå sitter jeg på boden sammen med sikringsskapet fordi jeg ikke har utstyr til å spre nettet utover i huset ^^ Forøvrig teit at Altibox kun har ett uttak for PC, men 4 uttak for TV :S Jeg vet hvordan du har det ang. å flytte inn uten nett. Var sånn på hybelen vi flytta til i august også Men det gikk seg jo til tilslutt. Nordlandsdialekt på jenter er jo kjempesexy Edit: hvem sa noe om "Utenfor teltet"? Endret 30. juni 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
theajos Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Ååh. Du skjønner hva jeg mener da. Jeg skal bare være inni teltet hele tiden. Alene. Med ørepropper. Og annen musikk. Og knekkebrød. Og saft. Det er veldig kult på festival. Hmm, det visste jeg ikke. Æ e nordlending æ, korsen e de me dæ? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Haha, ja alltid Gleder meg til jeg skal på festival i Belgia Sett no hær som ett lass me møkk. Ka du kuka me? Endret 30. juni 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
Virke Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Trøtt.. Nå skal det soves. Jeg og gutta har booka stua har hjemme i residensen til em-finalen i morgen. Synd jeg ikke får varmet opp med et par kalde ettersom jeg må på et møte før. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Jeg er nettopp ferdig med å finne frem klær jeg skal ha med meg. Endelig. Så nå blir det sengen på meg også. Dere får sove godt, alle mann. Edit: Hvilken belgisk festival skal du på? Endret 30. juni 2012 av theajos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 hva i helvete?? 1309 svar, der ser man hva som skjer når en attraktiv dame nærmer seg diskusjon.no Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Søt jente med nordlandsdialekt er ikke et dårlig utgangspunkt hvertfall Droppet skruinga og tok meg en tur ut med noen venner istedet. Trivelig på Mikrobryggeriet i Trondheim altså! Attraktive jenter får oppmerksomhet uansett hvor det skulle være, hvorfor skal det være annerledes her? Vi er jo en gjeng pubertale, kvisete og i overkant kåte tenåringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Attraktive jenter får oppmerksomhet uansett hvor det skulle være, hvorfor skal det være annerledes her? Vi er jo en gjeng pubertale, kvisete og i overkant kåte tenåringer. du får sagt det. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Nærmer seg? Er jeg ikke fremme ved diskusjon.no enda? Er det det dere er? Hmm, var sikker på at dere var modne menn på utkikk etter en god diskusjon og samtale, jeg. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Vel de finnes også. Men når du kommer å roper "HEI JEG ER JENTE GI MEG OPPMERKSOMHET PLS" så kommer gjengen med pubertale, kvisete og i overkant kåte tenåringer. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 The world wants to be deceived, so let it be deceived. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Mesteparten er nok kvisebefengte ungdommer ja. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg kan ikke huske at jeg ropte det, men for all del. HEI JEG ER JENTE, GI MEG OPPMERKSOMHET PLS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg kan ikke huske at jeg ropte det, men for all del. HEI JEG ER JENTE, GI MEG OPPMERKSOMHET PLS. den oppmerksomheten du leter etter nå har du nok allerede fått gitt :):) <<3<3<33 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå