theajos Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Nettopp. Bare fryd og gammen. Og for ikke å snakke om de svenske kjøttbollene. Eller gratis påfyll av brus Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Sitter med dagens tredje kaffekopp. Tenkte jeg skulle komme meg i dusjen snart. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å bruke 200 000 på verktøy uansett hvem sine penger det hadde vært. Det høres bare feil ut. haha, nei verktøy er dyrt skal jeg si deg, om om man skal drifte skikkelig, så er det nødvendig med de utgiftene Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Jeg elsker IKEA. Helt sant. Håper du koser deg I survived! Hoppet over kafeen, og dro på meny og kjøpte meg focaccia og nektariner istedet, mmm. Ble da noen møbler og litt pynt, men mangler fortsatt litt(en del). Utrolig hvor mye man må kjøpe når man flytter inn i en helt uinnredet leilighet, og man har meget begrenset med ting fra før altså. Er trett jeg også. Sitter på jobb å bestiller verktøy for sikkert 200 000 NOK! Heldig vis ikke jeg som skal betale det Verktøy koster ja! Bestilte nettopp IR-kamera til 140 000 til nye jobben. Økonomen hevet på øyebrynene når han så PO'en Endret 30. juni 2012 av Funtazz 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg elsker IKEA. Helt sant. Håper du koser deg I survived! Hoppet over kafeen, og dro på meny og kjøpte meg focaccia og nektariner istedet, mmm. Ble da noen møbler og litt pynt, men mangler fortsatt litt(en del). Utrolig hvor mye man må kjøpe når man flytter inn i en helt uinnredet leilighet, og man har meget begrenset med ting fra før altså. Er trett jeg også. Sitter på jobb å bestiller verktøy for sikkert 200 000 NOK! Heldig vis ikke jeg som skal betale det Verktøy koster ja! Bestilte nettopp IR-kamera til 140 000 til nye jobben. Økonomen hevet på øyebrynene når han så PO'en Hehe, jeg kom ombord på en ny overtatt båt for noen dager siden. Denne har seilt i india i noen år å ser ikke ut. Finnes ikke et verktøy ombord. Har bestillt elektriker verktøy og utstyr for 300 000 nå... + andre ting som trengs og dette er bare for electrical department Lenke til kommentar
theajos Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Gratulerer med vel overstått IKEA tur. Det er forferdelig dyrt også, å kjøpe inn alt nytt. Er det en stor leilighet? Nå er jeg på jobb, angrer på at jeg ikke dro innom butikken på veien. Jeg er sulten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Nettopp. Bare fryd og gammen. Og for ikke å snakke om de svenske kjøttbollene. Eller gratis påfyll av brus Nå drikker jeg ikke brus, men de kjøttbollene er fantastiske. Med fløtesaus, tyttebærsyltetøy og pommes frites. ^^ Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Gratulerer med vel overstått IKEA tur. Det er forferdelig dyrt også, å kjøpe inn alt nytt. Er det en stor leilighet? Nå er jeg på jobb, angrer på at jeg ikke dro innom butikken på veien. Jeg er sulten. Jo, takk Heldigvis går det ann å finne rimelige alternativer som ikke ser så altfor verst ut på IKEA, så man hvertfall har til å begynne med! Leiligheten er på 65kvm, og dermed nesten dobbelt så stor som den forrige jeg leide(sammen med en annen). Kjipt å gå rundt å være sulten, er det lenge til du er ferdig da? Regner med at du fortsatt mangler en del da, Skipstrixy? Man kommer jo ikke langt med 300 000 hvis man skal handle inn alt verktøy og utstyr som er nødvendig ombord. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Da var jeg ferdig på jobb klokka kvart på seks... Vært der siden åtte på morgenen. En rolig kveld med fruen før det blir litt jobb og trening i morgen. Hvordan henger den for dere alle sammen? Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 10 timer jobb på en lørdag, ja. Good times! Her henger det på kryss og tvers for øyeblikket. I blame IKEA. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Ja, skjønner godt. Blir noen IKEA turer på meg og fruen også nå i løpet av sommeren. Jeg blir nok den heldige som skrur mens hun får den store jobben med å styre musikken. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Ja, noen må vel ha den tunge jobben med å styre musikken og. Du får spandere en romantisk middag på henne når du er ferdig å skru. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg blir nok til å spandere hele inventaret så hun får heller mekke noe digg mat. Helt rettferdig kan vi jo ikke ha det... Lenke til kommentar
theajos Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Da har jeg spist. Fint for meg. Nå er jeg mett og trett, men jeg har fremdeles 5 timer igjen på jobb. Etter det har jeg ferie. Så skal jeg ta bussen hjem, og begynne å pakke. En kompis kom heldigvis opp til jobb med litt sjokolade og brus. Da ble det helg på meg allikevel. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Yay for deg, Thea! Var det Roskilde du skulle på? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Ja, stemmer det. Nå begynner jeg å bli temmelig stresset egentlig.. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Skal du ta danskebåten da eller? Jeg hadde betalt for roskilde-pass bare for å kunne opplevd Sivert Høyem live... Endret 30. juni 2012 av ryc Lenke til kommentar
theajos Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Ja, vi tar danskebåten. Så har vi med bil og masse ekstra plass. Ja, får nok med meg Sivert Høyem. Gleder meg mest til The Cure da. Endret 30. juni 2012 av theajos Lenke til kommentar
Virke Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Lenge siden jeg har tatt båten til Danmark nå. Forrige gang var til en fotballcup for mange år siden. Hvilken danskebåt er det du tar da? Endret 30. juni 2012 av ryc Lenke til kommentar
theajos Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Vi tar DFDS. Favorittbåten min egentlig. Tok den endel før da ekskjæresten min bodde i København. Gleder meg til å være i en av Europas beste byer Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Pause ifra skruinga, puuuuuh. Danskebåten, ja. Jobbet på Superspeed et par måneder før jeg flyttet for å studere Hvor mange er "vi" da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå