Slimda Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Ja, det er nok utseendet til Alba som redder filmen. Nå er ikke hun på toppen av utseende-lista mi heller, men hun er passe flott... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Må bare spørre her, flere som sliter å komme inn på facebook? (Liker den her bedre enn DNFK) Typisk at det er når man virkelig må prate om noe viktig at det klikker, ikke når man surfer uten mening. edit: Ahh, jeg elsker når jeg løser problemer selv. http://downrightnow.com/facebook Current Status: Likely Service Disruption Keep walking, nothing to see here Endret 29. juni 2012 av uTukt Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Vil da satse på at du syntes Alba redder filmen fordi hun er pen og ikke pga skuespilltalentet hennes Hva tror du om meg?! Nå skal jeg sannsynligvis ikke ha ferie, men bruke oppspart flexitid. Greit å ta seg et par uker fri med full lønn Facebook virker helt fint her Endret 29. juni 2012 av Funtazz Lenke til kommentar
theajos Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Gutter er ganske enkle vett. Sleng på en pen dame og noen eksplosjoner og voila, kinotoppen. Jeg vet ikke om facebook fungerer, har ikke sjekket. Men hyggelig at det er hyggeligere her en DNFK. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Gutter er ganske enkle vett. Sleng på en pen dame og noen eksplosjoner og voila, kinotoppen. http://www.devastatingexplosions.com/ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Pene damer og eksplosjoner passer best ilag alene på et mørkt rom Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Mørkt rom? Så kjedelig. Foretrekker lys på rommet mitt, så kan jeg nyte "utsikten". Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Ikke alltid utsikten er verdt å nyte... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Prøver du å si at du tar med deg stygge jenter hjem bare for å få noe? Tragisk... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg gjør de en tjeneste, stor forskjell!! Lenke til kommentar
theajos Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg tar med meg stygge damer hjem for å få meg noe hele tiden, jeg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Enten det, eller så er alle dritt lei av tore tang sangen. Det går ikke an å bli lei den sangen! Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Gutter er ganske enkle vett. Sleng på en pen dame og noen eksplosjoner og voila, kinotoppen. Tsss Ikea står for tur. Spørs om jeg kommer levende hjem igjen. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg elsker IKEA. Helt sant. Håper du koser deg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Ikea er helt greit. Fin plass med billige møbler. Perfekt for en sunnmøring som tar vare på lommeboka. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Passer det bare for sunnmøringer? Jeg skjønner ikke at det er mulig å være så trett som jeg er idag. Endret 30. juni 2012 av theajos Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Det sa ikke jeg, sa bare at sunnmøringer var ekstra lykkelige der. Er trøtt selv. Sitter forran PC-en med dyna. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Passer det bare for sunnmøringer? Jeg skjønner ikke at det er mulig å være så trett som jeg er idag. Er trett jeg også. Sitter på jobb å bestiller verktøy for sikkert 200 000 NOK! Heldig vis ikke jeg som skal betale det Lenke til kommentar
theajos Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Sitter med dagens tredje kaffekopp. Tenkte jeg skulle komme meg i dusjen snart. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å bruke 200 000 på verktøy uansett hvem sine penger det hadde vært. Det høres bare feil ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg elsker IKEA. Helt sant. Håper du koser deg Ja, IKEA er fantastisk. God og billig mat, alltid ei seng hvor du kan sove i noen timer og alt er bare fryd og gammen der inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå