theajos Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Skal sjekke ut det. Vi har en mauser og noen gamle rifler etter bestefar stående på hytten. Fun fact: Bestefar stjal mauseren av en sovende tysker under krigen på pur faen. Hørtes digg ut med hjemmelaget pizza. Særlig på sten. Kanskje det er noe å vurdere. Hvis det forferdelig mye tull og skrivefeil så er det autocorrecten på telefonen min sin skyld, og jeg beklager på dens vegne. Sånn forresten. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Ha-ha! Skøy! Litt som farfar, som stjal en offiserssabel og hjelm av en sovende tysker. Han og noen kompiser. Den ene kompisen ble tatt, men farfar kom seg unna. Sabelen og hjelmen ligger fortsatt på loftet deres et sted, husker han viste de til meg da jeg var mindre. ^^ Var utrolig digg, anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Ja, artig da. Hjernen min nekter å forstå at jeg har sommerferie. Jeg blir litt småstresset hver gang jeg våkner senere enn 8. Kan den ikke bare innse at jeg ikke trenger å være produktiv hver dag? Endret 29. juni 2012 av theajos Lenke til kommentar
Virke Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Og da var jeg tilbake. Snart på jobb igjen... Pizza sa dere? Møkkalei atm. Overtidsmat på jobben i 2-3 uker nå. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Pizza er jo digg da. Mye å gjøre på jobb i det siste? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Veldig mye. Blir rundt 60-70 timer neste uke. Alltid noe som må gjøres her hjemme også. Får ikke slappet skikkelig av... Går nesten helt på felgen altså. Nå har jeg kommet meg ut av en treningsdvale også. Nå er det full guffe igjen. Hoho. Endret 29. juni 2012 av ryc Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) @Thea: Har litt samme følelsen selv. Blir nesten kvalm når jeg sitter og gjør ingenting, for jeg har på følelsen at jeg egentlig burde gjøre noe. Æsj, liker ikke regn. Blir brått ikke like givende å finne på ting da. Er fint man har innendørsaktiviteter også Planer for dagen da, bortsett fra å bli våt på rådhusplassen Endret 29. juni 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Det et sånn å forstå ja. Jeg har akkurat søkt på å jobbe som frivillig i Sør-Afrika, tipper det er passe varmt der også Jeg liker varme jeg da. Hva er det det jobben går ut på da ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Høres kjent ut ryc. Sitter her selv med over 200 overtidstimer, som er samlet opp fra forrige sommer til nå. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg jobber ikke overtid i det hele tatt jeg. Nå skal jeg bort på et shoppingsenter for å kjøpe inn det siste til Roskilde. Må bare finne kodebrikken først R2D2: Det er jo litt kos med regn da. Men hvis det fortsetter sånn her giddet jeg nok ikke rådhusplassen. Skipstrixy: Se to(?) sider bakover i tråden. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg vet dette smeller fra rett kjeft nå, men som bestemor pleide å si: Hold kjeft, og knip igjen foran og bak, så er vi alle vanntette Lenke til kommentar
theajos Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Haha, sant nok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Er det varmt nok, er det vel egentlig bare å gi faen. Ellers er det greit med regnjakke / poncho og støvler. Enklere for jenter som kan iføre seg elegante Hunter-støvler. Ser ikke like bra ut med gummistøvler, men vi har jo alltids kalosjer. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg gidder ikke å bruke over en tusenlapp på gummistøvler gitt. Særlig ikke de jeg skal ha med på Roskilde Tror jeg egentlig har litt andre ting å bruke pengene mine på.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 He-he, ser den, ser den. Mamma bruker ikke sine engang, men søss bruker sine. Til å gå fra hus til bil og vice versa. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg er trygt hjemme igjen nå. Fikk brukt opp noen kroner idag da. Det er litt trist. Men mamma har lagd taco til meg så det går fint allikevel. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Så, du har vært ute, men åpenbart ikke på rådhusplassen? Hva har du gjort for noe da? Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Nå skal jeg bort på et shoppingsenter for å kjøpe inn det siste til Roskilde. Må bare finne kodebrikken først Tipper jeg! Meeeh, godt med helg dere! I morgen skal jeg sove lenger enn 05:30, woho. Blir sikkert pes nok i morra uansett, da jeg skal på IKEA å handle møbler. I kveld blir det roooolig med noen episoder Game of Thrones på TVen Lenke til kommentar
theajos Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Vært på shopping Er ikke sikker på om det blir rådhusplassen på meg idag. Fikk så lyst til å spille litt LoZ: Twilight Princess plutselig. Tipper jeg! Meeeh, godt med helg dere! I morgen skal jeg sove lenger enn 05:30, woho. Blir sikkert pes nok i morra uansett, da jeg skal på IKEA å handle møbler. I kveld blir det roooolig med noen episoder Game of Thrones på TVen Så digg. Du får kose deg masse med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå