Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Gidder ikke sitte her og vente i alle fall. Jeg har en date med en pæreis eller to. Muligens jeg slenger med en kroneis også, når jeg først er i gang. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Gidder ikke sitte her og vente i alle fall. Jeg har en date med en pæreis eller to. Muligens jeg slenger med en kroneis også, når jeg først er i gang. trippeldate ^^ føler meg mobba nå Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) føler meg mobba nå sier det med kjærlighet Endret 9. juni 2012 av theajos Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Gidder ikke sitte her og vente i alle fall. Jeg har en date med en pæreis eller to. Muligens jeg slenger med en kroneis også, når jeg først er i gang. trippeldate ^^ føler meg mobba nå sier det med kjærlighet da så Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Gidder ikke sitte her og vente i alle fall. Jeg har en date med en pæreis eller to. Muligens jeg slenger med en kroneis også, når jeg først er i gang. That's the way I roll! Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 nå skal jeg ned å ete, snx. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Amen, god middag! Selv gleder jeg meg til å lage indrefilét med fløtepoteter og salat etterpå Endret 9. juni 2012 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Skal spise en yoghurt jeg Kanskje jeg slår til med en liten skive brød også Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ingen som lager mat til deg? Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 ble ikke noe mat enda,fant ingenting som frista Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Ingen som lager mat til deg? Joda, mamma skal ta meg med ut på middag straks. Hadde sulta ihjel uten mamma. ble ikke noe mat enda,fant ingenting som frista first world problems. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Skjønner dette Genialt å bli påspandert mat ute da ^^ Fikk familien på besøk igår selv, så da endte det opp på Dollys. Nam nam Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Skjønner dette Genialt å bli påspandert mat ute da ^^ Fikk familien på besøk igår selv, så da endte det opp på Dollys. Nam nam Det er ganske så koselig! Gleder meg til vårruller og vietnamesisk mat! Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 ble ikke noe mat enda,fant ingenting som frista first world problems. vet. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hva slags sted serverer sånt? Hva er egentlig spesielt med vietnamesisk mat? Tror ikke jeg har spist så mye sånt før. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Hva slags sted serverer sånt? Hva er egentlig spesielt med vietnamesisk mat? Tror ikke jeg har spist så mye sånt før. Det er en Viet-Kinesisk-Thai restaurant. Egentlig drar jeg dit for vårrullene! Oslos beste vårruller helt klart. De har iallfall mat der fra halve Asia Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 hva smaker egentlig vårruller? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 ble ikke noe mat enda,fant ingenting som frista first world problems. vet. Men jeg kjenner følelsen, ingenting ser godt ut. Også er det for slitsomt å lage noe... Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 hva smaker egentlig vårruller? Som kjøtt/kylling/scampi innpakket i vårrullpastry med diverse grønnsaker og nudler inni. Basically. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå