Gå til innhold

theajos: Hallo!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det hørest ganske bra ut!

Jeg startet med slalom jeg og for en god del år siden, men i det siste har det kun gått i offphist/free style :)

Har stått på slalom siden jeg kunne gå. Konkurrerte litt da jeg var yngre, men sluttet etter to ulykker. Nå står jeg bare for kos :)

Hehe, jeg har hatt et par ulykker selv, men ikke av det mest alvorlige. Jeg knakk hånden for to år siden i Frankrike, på dag 2 av en 14 dagers tur med gutta i Alpene!!! Det var utrolig trist... :(

Ellers så har det gått med litt strekk og stive ledd til tider.. hehe, det er slikt man må regne med.

En ny ryggplate må heg hvertfal skaffe meg til vinteren kommer igjen, den fikk hard medfart i påsken! :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Carpe diem :)

En amerikansk FBI-agent og en terrortiltalt sitter i et avhørsrom.

- "Do you speak English?"

- "Yes."

- "Name?"

- "Abdul al-Rashid."

- "Sex?"

- "Three to five times a weak."

- "No, I mean, male of female?"

- "Yes, male or female, sometimes camel."

- "Holy cow."

- "Yes, cow, sheep, animals in general."

- "But isn't that hostile?"

- "Horse style, doggie style, any style."

- "Oh, dear."

- "No, no, dear run too fast."

Lenke til kommentar

(.. )

Jeg har vel ikke hatt de mest alvorlige ulykkene jeg heller, men nok til at jeg ikke ville mer. Den første seriøse brakk jeg tibia tvers av og måtte gå med gips fra tærne til toppen av låret i 3 mnd. Det var kjipt. Andre gangen kræsjet jeg med en snowboarder og bretter skar opp hele kneet mitt. Det var egentlig ikke vondt før jeg dro opp buksen og så kneskålen. Det var på klassetur. Jeg fikk litt skrekken iallfall og tar ikke like mye sjangser nå. Men morsomt er det jo uansett :) Endret av theajos
Lenke til kommentar

(.. )

Jeg har vel ikke hatt de mest alvorlige ulykkene jeg heller, men nok til at jeg ikke ville mer. Den første seriøse brakk jeg tibia tvers av og måtte gå med gips fra tærne til toppen av låret i 3 mnd. Det var kjipt. Andre gangen kræsjet jeg med en snowboarder og bretter skar opp hele kneet mitt. Det var egentlig ikke vondt før jeg dro opp buksen og så kneskålen. Det var på klassetur. Jeg fikk litt skrekken iallfall og tar ikke like mye sjangser nå. Men morsomt er det jo uansett :)

Ja, det er veldig artig :)

Kjenner at jeg allerede gleder meg til vinteren. Tiden før får tilbringes med jobb og fotball ;)

Lenke til kommentar

Ja, fikk ikke stått så mye i år. Satser på at det blir mer neste sesong. Jeg skal for all del nyte sommeren først da :p

Sommeren skal nytes ja, men vinteren skal forøvrig nytes ennå mer ! Jeg har jobbet i mexico i over et år, så jeg er ganske lei av varme for p si det slik :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...