Sexylubb1 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg lager eselører. Alle normale mennesker gjør det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Er han? Trodde han laget mer electro house / moombathon enn faktisk dubstep. Dubstep-entusiaster blir jo like forbanna hver gang noen nevner Skrillex og dubstep som noe synonymt. Derfor misliker jeg sjangre. Ingen artist lager musikk i bare en sjanger. Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 derfor kan du ikke klasifisere sjanger etter artist,men artisten kan identifiseres med flere sjangere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Nå klassifiserer jeg ikke sjanger etter artist da, men artist etter sjanger. Dvs, jeg sa Skrillex er dubstep (artist -> sjanger) og ikke dubstep er jo skrillex! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg har 14.000 bøker, fordelt på et hus i Stavanger og huset her på Orkanger. Alle slags sjangere, fra komplett Agatha Christie og Henrik Ibsen, til alle "Hvem? Hva? Hvor?" fra slutten av 60-tallet til ca 1997. Samt noen gamle, håndskrevne bøker fra 1700- og 1800-tallet. Jeg kunne sannsynligvis startet utlån, om jeg hadde stolt på at folk leverte de tilbake og ikke hadde vært så redd for eselører og rifter i sidene. Jeg lager eselører. Åh ... Vel, jeg har noen kopier og pocketer det ikke har så mye å si med. Jeg for min del bruker bokmerker. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Moderatormelding *Host host* Overdreven diskusjon om et samtaleemne uten trådstarters deltakelse bør unngås. Endret 26. juni 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Thea, vi trenger deg som hostemedesin her. 1 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Thea var ute en liten tur! Jeg hører hverken på Skrillex eller dubstep så føler at jeg ikke har så mye å tilføye. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Vel, ifg. det hun skrev på side én; "Favorittmusikk: Hører på sinnsykt mye forskjellig. Pink floyd, Bare Egil Band, The Cure, Sonic Youth, Blondie, Electric Guest, Pixies, Prince, Ja, listen kunne fortsatt i evigheter. Vet jeg banner i kirka nå, men jeg hater dubstep!" Lenke til kommentar
theajos Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Mye forskjellig. Mye klassisk rock og andre sjangre innenfor rock. Også elektro, klassisk musikk, litt glad-pop, jazz og div annet. Varierer på dagsformen. Vel, ifg. det hun skrev på side én; "Favorittmusikk: Hører på sinnsykt mye forskjellig. Pink floyd, Bare Egil Band, The Cure, Sonic Youth, Blondie, Electric Guest, Pixies, Prince, Ja, listen kunne fortsatt i evigheter. Vet jeg banner i kirka nå, men jeg hater dubstep!" Takk:) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Var det så veldig mye forskjellig da? For det meste pop eller rock. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Hører på annet også da. Klassisk, jazz, filmmusikk. Tok bare det som var på toppen av hodet. Hva med deg, Slimda? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Liker du Pixies på grunn av Fight Club? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Eller liker du Pixies fordi de er fuckings awesome? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Jeg liker Pixies fordi jeg er indoktrinert av mine foreldre. Edit: Og selvfølgelig fordi de er fucking awesome. Endret 26. juni 2012 av theajos 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Flinke foreldre du har da. edit: Og flink Thea. Endret 26. juni 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hører på annet også da. Klassisk, jazz, filmmusikk. Tok bare det som var på toppen av hodet. Hva med deg, Slimda? for det meste går det i gitaronani via metal-band, eller diverse typer elektronisk musikk. Gjerne en dæsj sopp, etterfulgt av litt terapi eller hjertesorg. Om jeg føler for det, fyrer jeg løs med litt funky rythms, eller tar det rolig med litt pusemusikk. Plutselig føler jeg for å bryte igang med allsang fra "Hjemlandet", eller litt film-stemning. Eller kanskje jeg bare vil ha litt strenger i ørene. Puh. Tok jeg litt random som jeg fant i lista mi på spotify, gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå