Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har 14.000 bøker, fordelt på et hus i Stavanger og huset her på Orkanger.

Alle slags sjangere, fra komplett Agatha Christie og Henrik Ibsen, til alle "Hvem? Hva? Hvor?" fra slutten av 60-tallet til ca 1997. Samt noen gamle, håndskrevne bøker fra 1700- og 1800-tallet.

Jeg kunne sannsynligvis startet utlån, om jeg hadde stolt på at folk leverte de tilbake og ikke hadde vært så redd for eselører og rifter i sidene.

Jeg lager eselører. :(

Åh ... Vel, jeg har noen kopier og pocketer det ikke har så mye å si med. :p

 

Jeg for min del bruker bokmerker.

Lenke til kommentar

Mye forskjellig. Mye klassisk rock og andre sjangre innenfor rock. Også elektro, klassisk musikk, litt glad-pop, jazz og div annet. Varierer på dagsformen.

 

Vel, ifg. det hun skrev på side én;

"Favorittmusikk: Hører på sinnsykt mye forskjellig. Pink floyd, Bare Egil Band, The Cure, Sonic Youth, Blondie, Electric Guest, Pixies, Prince, Ja, listen kunne fortsatt i evigheter. Vet jeg banner i kirka nå, men jeg hater dubstep!"

 

Takk:)

Lenke til kommentar

Hører på annet også da. :p Klassisk, jazz, filmmusikk. Tok bare det som var på toppen av hodet. Hva med deg, Slimda?

for det meste går det i gitaronani via metal-band, eller diverse typer elektronisk musikk. Gjerne en dæsj sopp, etterfulgt av litt terapi eller hjertesorg. Om jeg føler for det, fyrer jeg løs med litt funky rythms, eller tar det rolig med litt pusemusikk. Plutselig føler jeg for å bryte igang med allsang fra "Hjemlandet", eller litt film-stemning. Eller kanskje jeg bare vil ha litt strenger i ørene.

 

Puh. Tok jeg litt random som jeg fant i lista mi på spotify, gitt. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...