theajos Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Vi skal bo hos en tremenning av meg, like utenfor antalya tror jeg. Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 hvofor skriver ikke r2d2 noe her nå æ? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Tenkte på det samme. Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 han leser, men ikke komenterer. samme med 007 her Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 ja James, vi vet du leser dette (r2d2 stakk vist) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Så bra! Håper du liker den Det håper jeg også. Men jeg gjør nok det, da jeg leste beskrivelsen minte den meg om bøkene av Victoria Hislop, Isabel Allende og Cecilia Samartin jeg elsker. ^^ Morsomt at tråden er åpnet igjen. Kjøpte forresten den boka du leser, Thea. Måtte bruke opp et gavekort. ^^ Var den bra? Ikke den ringeste anelse. Jeg kjøpte den i går kveld. Det tar nok noen dager før jeg får den, og den blir ikke lest med det første. Jeg har en del Terry Pratchett jeg jobber meg gjennom, samt en bok om gamle indianerlegender og diverse annet. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Det er bare å slenge ut noen bokanbefalinger. Jeg er veldig glad i å lese. Lenke til kommentar
serenity_now Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Waldo av Robert Heinlein http://en.wikipedia.org/wiki/Waldo_%28short_story%29 SO MUCH FUN! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Det er bare å slenge ut noen bokanbefalinger. Jeg er veldig glad i å lese. Sjangre? Hva med Hitchhiker's Guide to the Galaxy? Black Jewels Trilogy? The Belgariad? Vanskelig å si noe uten å nevne sjanger. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hyggelig å høre at dere savner meg, da gitt Var bare så vidt innom, men måtte dra på rundtur i diverse butikker. Men nå er jeg her Selv synes jeg Dan Brown sine 4-5 bøker er ganske greie, men regner med de fleste har lest dem etterhvert? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg liker mye forskjellig. Har ikke lest The Black Jewels. Anbefales de? Har lest resten Hyggelig å høre at dere savner meg, da gitt Var bare så vidt innom, men måtte dra på rundtur i diverse butikker. Men nå er jeg her Selv synes jeg Dan Brown sine 4-5 bøker er ganske greie, men regner med de fleste har lest dem etterhvert? Dan Brown, æsj. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hva er det du ikke liker med ham/dem? Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 dan brows bøker er gode. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Hva er det du ikke liker med ham/dem? Syntes han skriver dårlig. Kjedelig og likt. Skjønner ikke hvorfor han er så hypet opp. Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 bøkene er vel lange, med mye tankespill? så man må tenke mye iløpet av bøkene, ikke alle liker å tenke når man leser. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Det er nok ikke det som er problemet Mer det at jeg syntes det blir for flatt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg liker mye forskjellig. Har ikke lest The Black Jewels. Anbefales de? Har lest resten Personlig syns jeg serien var dritkul. Tok noen runder før jeg hadde en forståelse for hvordan systemet fungerte, men har vel lest igjennom serien en 5-6 ganger. Blir like "forført" hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå