Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Ja, hvordan vet du dette? :o

 

Fordi jeg stalket deg. Det som er greit med å være anonym. Hvordan ville du karakterisert deg den gangen i forhold til i dag?

Jeg har hatt så mange forskjellige "looks" at jeg vil karakterisere meg selv som identitetsløs. :p

 

Edit: *Var identitetsløs. Er litt tryggere på meg selv nå.

Endret av theajos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay. Jeg har gått fra å være ganske godt sossete til å bli mer eller mindre average. Oi, det var klesstil det kanskje...

 

Vil si jeg har fått et sunnere verdisyn i løpet av de siste par åra.

 

Men nå er det virkelig natta. Drøm søtt!

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Jeg heter Thea og er av det kvinnelige kjønn, noe som betyr at jeg hverken er veldig intelligent eller interessant. Vi vet alle at mine interesser består av shopping, prat om eggstokker og andre kvinnelige problemer, ta bilder av cupcakes som jeg lager og se filmer med glitrende blodsugere. Jeg er i tillegg blond (tenk det, jeg bør komme meg tilbake til kvineguiden asap!), elsker å ta bilder av meg selv og høre på Justin Bieber. Jeg er så klart veldig opptatt av spill og sånn, favoritten er The Sims!!! Det er ikke noe særlig mer å si om meg, er veldig overfladisk så ikke grav noe dypere under overflaten. Håper jeg får en fantastisk velkomst, gleder meg til å begynne diskusjonen!

XOXOXO

 

 

Nice med jenter her inne!!! Liker du å stå på ski ??? :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hyggelig at theatråden fortsetter.

 

To politimenn kom til en ulykke der en dame var blitt påkjørt av et vogntog. De gikk til det nærmeste huset, ringte på, og en mann åpnet døra. «Kan vi få se et bilde av kona di?» spurte den ene politimannen. Mannen gikk og hentet et bilde av kona si. Politimennene nikket alvorlig til hverandre, og sa til mannen: «Det ser ut som kona di er overkjørt av et vogntog.» «Ja», sa mannen. «Men hun er snill og god, og lager mat til meg hver dag.»

 

Ha en fin dag, blondiner av alle valører

:)

Lenke til kommentar

Hyggelig at theatråden fortsetter.

 

To politimenn kom til en ulykke der en dame var blitt påkjørt av et vogntog. De gikk til det nærmeste huset, ringte på, og en mann åpnet døra. «Kan vi få se et bilde av kona di?» spurte den ene politimannen. Mannen gikk og hentet et bilde av kona si. Politimennene nikket alvorlig til hverandre, og sa til mannen: «Det ser ut som kona di er overkjørt av et vogntog.» «Ja», sa mannen. «Men hun er snill og god, og lager mat til meg hver dag.»

 

Ha en fin dag, blondiner av alle valører

:)

hvor fant du den a?

:D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hyggelig at theatråden fortsetter.

 

To politimenn kom til en ulykke der en dame var blitt påkjørt av et vogntog. De gikk til det nærmeste huset, ringte på, og en mann åpnet døra. «Kan vi få se et bilde av kona di?» spurte den ene politimannen. Mannen gikk og hentet et bilde av kona si. Politimennene nikket alvorlig til hverandre, og sa til mannen: «Det ser ut som kona di er overkjørt av et vogntog.» «Ja», sa mannen. «Men hun er snill og god, og lager mat til meg hver dag.»

 

Ha en fin dag, blondiner av alle valører

:)

hvor fant du den a?

:D

 

To voksne herrer er ute og spiller golf på den lokale golfbanen. En av dem står klar til å chippe inn på greenen da han ser en lang begravelsesprosesjon som kommer på veien ved siden av golfbanen. han stopper opp og tar av seg golfcapsen, lukker øynene og kneler i bønn. Vennen hans sier: «Wow, det er det mest rørende jeg noen gang har sett. Du er virkelig en snill fyr.» Mannen svarer: «Tja, vi var jo tross alt gift i 35 år.»

 

:green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...