r2d290 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Wohoo! Gratulerer Gikk det bra? Hva hadde du eksamen i? Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 DU LEVER! Gratulerer med å ikke stryke med. 1 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Hadde eksamen i naturfag. Begynte å lese pensum på torsdag så med tanke på at jeg hadde to dager på meg gikk det ikke så verst! Sensoren var en hurpe, men sånn er livet! Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 DU LEVER! Gratulerer med å ikke stryke med. Takk. Det var en gang eller to jeg trodde jeg kom til å gjøre det, men jeg kom meg helskinnet gjennom denne gangen også! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hver gang jeg googler noe så havner jeg på mystisk vis her.. Bedre sent enn aldri! Trodde det var kvinneguiden man havnet på ? Kanskje det bare gjelder menn. Rart! Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Hver gang jeg googler noe så havner jeg på mystisk vis her.. Bedre sent enn aldri! Trodde det var kvinneguiden man havnet på ? Kanskje det bare gjelder menn. Rart! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=8 ? Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hver gang jeg googler noe så havner jeg på mystisk vis her.. Bedre sent enn aldri! Trodde det var kvinneguiden man havnet på ? Kanskje det bare gjelder menn. Rart! havner nesten bare på kvinneguiden når jeg googler sjæl.men man finner mye rart her inne også. Men så bra du ikke har meldt deg på feil forum. Lurer på hvor mange sider vi får drive på før Runar blir nazi jeg... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hver gang jeg googler noe så havner jeg på mystisk vis her.. Bedre sent enn aldri! Trodde det var kvinneguiden man havnet på ? Kanskje det bare gjelder menn. Rart! Jeg for min del havner alltid på sånne mamma-forum. nybaktmamma, småimagen, babyforum og hva enn de heter. Men så igjen, jeg googler hovedsaklig matoppskrifter og barnesanger. DU LEVER! Gratulerer med å ikke stryke med. Du mener du tvilte? Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 DU LEVER! Gratulerer med å ikke stryke med. Du mener du tvilte? hadde mine tvil, men det var falsk alarm for denne gang. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Jeg hadde faktisk flyttet inn på hoved-Deichman. Flere trodde jeg var død, noen håpte til og med! Det var mange skuffede ansikter blant Oslos befolkning da jeg vandret i gatene idag, men jeg visste at innerst inne hadde de alle savnet meg. Har vært lenge uten kontakt med omverdenen, bær over med meg. Endret 9. juni 2012 av theajos 1 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 er sulten jeg. er sliten jeg. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 er sulten jeg. er sliten jeg. er lat jeg Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 er sulten jeg. er sliten jeg. er lat jeg er fantastisk jeg. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 er sulten jeg. er sliten jeg. er lat jeg er fantastisk jeg. er ikke i tvil jeg Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 er sulten jeg. er sliten jeg. er lat jeg er fantastisk jeg. er ikke i tvil jeg er keen på en hvil jeg. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) er sulten jeg. er sliten jeg. er lat jeg er fantastisk jeg. er ikke i tvil jeg er keen på en hvil jeg. er keen på a finne på noe med noen, men har ingen å finne på ting med jeg Endret 9. juni 2012 av settings Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Pass på, nå er det like før settings setter inn nådestøtet. 3 Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Pass på, nå er det like før settings setter inn nådestøtet. liker å drøyen, wait for it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå