Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke vær så grinete da. Man kan ta seg en kaffepause fra den andre kafeen og det har kommet 30 nye sider.

 

BARE LA OSS VÆRE I FRED!

 

Og ja, mye hyggeligere her. I kafeen syter alle ringrevene over alle feila til noobsa.

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Så, så. Vi kan være begge steder vel.

 

Aiai. Ny jente kommer inn og får sin egen forumkafé. Er vel ikke dårlig det.

Synes forøvrig lite om grininga til folk. Sikkert 40 andre tråder i 'news-feeden' jeg heller kunne klart meg uten.

 

Hei på alle forresten :)

Hei på deg!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høhø, jeg er nok litt tilbakestående. Jeg overlever og smiler en gang i blant så jeg skal ikke klage.

Mhm, det viktigste er at de utenforstående tror at du har det fint. Så viktig å smile litt. ;)

 

Hvorfor er denne tråden åpen? Kan man ikke heller bruke kafèen?

Vi har hatt denne diskusjonen oppe internt. Du kan lese litt om det her. Send meg PM om du lurer på noe mer :)

 

Enig med Zero. Idiotisk å ha flere forskjellige kaféer. Bedre å samle samtalene på ett sted, når det uansett er såpass lite aktivitet.

Mener du at vi har lite aktivitet i denne tråden? På det mest populære hadde denne tråden nesten like mange poster på en dag som det DNFK hadde. Og denne tråden trår jeg utgjorde en av de 5 mest aktive trådene på hele forumet like før stenging.

Kort fortalt er jeg ganske overbevist om at den samlede aktiviteten på forumet er større ved å ha to separate tråder, enn å samle alt i DNFK. :)

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

Ikke vær så grinete da. Man kan ta seg en kaffepause fra den andre kafeen og det har kommet 30 nye sider.

 

BARE LA OSS VÆRE I FRED!

 

Og ja, mye hyggeligere her. I kafeen syter alle ringrevene over alle feila til noobsa.

Du fikk verdens beste bursdagsgave av diskusjon.no btw.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...