Gå til innhold

theajos: Hallo!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har det sikkert fint likevel :D

Skeptisk. :p

Åh, jeg vil ut og drikke i kveld, men den eneste vennen jeg har på dette stedet er forkjøla og jævlig og gidder ikke å drikke. Han har forøvrig vært syk med et eller annet siden før jul en gang. Veldig irriterende, får han nesten aldri med på å drikke lenger. :/

Gidder ikke gå ut alene heller, siden klientellet på de to utestedene er slitne alkiser på 50+, og den eneste festen for folk over 18 (alkoholfri ser jeg ikke på som fest, bare slit. Spesielt siden det er med tapere fra PH.) er også fylt med de over 50 og musikk for de over 70. :|

Den som bare bodde i Stavanger igjen ... Eller i det minste et sted med et uteliv og folk på ens egen alder ...

Lenke til kommentar

Nå er jeg endelig ferdig på jobb, hurra :w00t:

Tv er okkupert med fotball og pc'en min er ødelagt. Skal tidlig på jobb i morgen også så kan ikke dra ut idag heller. Tror jeg bare kunne blitt på jobb :hrm:

Velkommen tilbake da, du! Hva jobbet du som sa du?

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Av hensyn til sammenheng i regelverket, og i samsvar med den praksis etablert tidligere i forumet, stenges tråden.

Jeg gjør oppmerksom på at spørsmålet om kafétråder skal eksistere i Introduksjonsforumet fortsatt diskuteres innad i moderator- og administratorgruppen, og vi forventer en snarlig løsning. Brukere har imidlertid klaget på at denne tråden ikke er stengt.

Lenke til kommentar

Hvor i verden er det du befinner deg, Datasmurf?

Jeg befinner meg på Orkanger, et lite tettsted 4-5 mil sørvest for Trondhjem (eller Trondheim om du er en innfødt barbar, også kjent som trønder).

Et livløst hull som teknisk sett kun har frisører, klesbutikker for (eldre) damer, matbutikker, bensinstasjoner og rundkjøringer. Samt ei satans god lakseelv, men fiskestanga mi er ødelagt, og jeg har ikke summet meg til å kjøpe en ny.

Det er tre utesteder her, to av de som har oppe når de føler for det og (stort sett) stengt i ferier / helligdager (når folk er hjemme og vil drikke), og en brun pub hvor de slitne alkisa henger.

Jeg er oppvokst her, og alle venna mine (unntatt en - som er kronisk syk og / eller jobber) har flytta til større byer og mindre tettsteder rundt om i verden. Jeg flytta også vekk - til fantastiske Steinkjer i 4 år (med sine mindre fantastiske vintre), men fikk ikke noe jobb da jeg var ferdig med bachelorgraden min, og hadde ikke råd til å bo der lenger, så jeg måtte bite i det sure eplet og flytte hjem til mor og far igjen. Nå har jeg jobb, men fortsatt ikke råd til å flytte noen steder, da jeg kun tjener 12.000-ish i måneden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Moderatormelding

Viser til De nye føringene for denne kategorien, og vi har nå ordnet det slik vi kan fortsette tråden. Måtte den bli like aktiv som den var før den stengte :D

@Theajos: Dette må jo nesten feires med en ny avatar som viser hvor glad du ble nå :D Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

Og da er vi tilbake. Artig hvordan mitt forhold til diskusjon.no har forandret seg fra en side for å løse problemer til et sted jeg kan chatte om creepy ting med folk jeg ikke kjenner.

Kjøper dere dobbel cheeseburger eller to cheeseburgere på macern? Eller hva ville dere valgt?

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...