r2d290 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Får vel spørre deg om det samme Fant på sprell i går, og får snart besøk av noen venner fra barndomsstedet mitt. Så får vi se hva vi gjør etter det Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg ble invitert både på filmkveld og ut på en pub, men jeg er såpass sliten etter jobb at jeg heller velger å holde meg hjemme med en god film og godis. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jobber med da? Og hvilken film? =) Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg jobber i en butikk. Deltid ved siden av studiene. Film er ikke bestemt ennå, men vurderer om jeg skal fortsette på mitt Zombie Survival Kit til dama: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1440320&st=0&p=19359601&&do=findComment&comment=19359601 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 De har det sikkert fint likevel Skeptisk. Åh, jeg vil ut og drikke i kveld, men den eneste vennen jeg har på dette stedet er forkjøla og jævlig og gidder ikke å drikke. Han har forøvrig vært syk med et eller annet siden før jul en gang. Veldig irriterende, får han nesten aldri med på å drikke lenger. :/ Gidder ikke gå ut alene heller, siden klientellet på de to utestedene er slitne alkiser på 50+, og den eneste festen for folk over 18 (alkoholfri ser jeg ikke på som fest, bare slit. Spesielt siden det er med tapere fra PH.) er også fylt med de over 50 og musikk for de over 70. :| Den som bare bodde i Stavanger igjen ... Eller i det minste et sted med et uteliv og folk på ens egen alder ... Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Hvor i verden er det du befinner deg, Datasmurf? Og hvor befinner du deg, r2? Endret 16. juni 2012 av ryc Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Nå er jeg endelig ferdig på jobb, hurra Tv er okkupert med fotball og pc'en min er ødelagt. Skal tidlig på jobb i morgen også så kan ikke dra ut idag heller. Tror jeg bare kunne blitt på jobb Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Nå er jeg endelig ferdig på jobb, hurra Tv er okkupert med fotball og pc'en min er ødelagt. Skal tidlig på jobb i morgen også så kan ikke dra ut idag heller. Tror jeg bare kunne blitt på jobb Velkommen tilbake da, du! Hva jobbet du som sa du? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 I'm back! Har det skjedd noe morsomt siden sist? Jeg var sikker på at du lå omkommet i en grøft et eller annet sted Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Velkommen tilbake da, du! Hva jobbet du som sa du? Detta lurer jeg på også Endret 16. juni 2012 av hjahre 1 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Velkommen tilbake da, du! Hva jobbet du som sa du? Jeg jobber med psykisk utviklingshemmede i en bolig. Godt å høre det er andre som jobber idag også. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Det høres interessant ut. Var det en innholdsrik arbeidsdag? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Fått meg biljardbor på kjøkkenet vårt da Viste seg å være populært på nachspiel Åh, jeg vil også ha. Jeg kjøpte et i fjor som var 20x20 cm. Det var også populært på nachspiel. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Fått meg biljardbor på kjøkkenet vårt da Viste seg å være populært på nachspiel Åh, jeg vil også ha. Jeg kjøpte et i fjor som var 20x20 cm. Det var også populært på nachspiel. Jeg vil ha curling-bane Det er sykt vanskelig, selv de små setta http://boardgamegeek.com/boardgame/40561/curling-table-game Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Moderatormelding Av hensyn til sammenheng i regelverket, og i samsvar med den praksis etablert tidligere i forumet, stenges tråden.Jeg gjør oppmerksom på at spørsmålet om kafétråder skal eksistere i Introduksjonsforumet fortsatt diskuteres innad i moderator- og administratorgruppen, og vi forventer en snarlig løsning. Brukere har imidlertid klaget på at denne tråden ikke er stengt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hvor i verden er det du befinner deg, Datasmurf? Jeg befinner meg på Orkanger, et lite tettsted 4-5 mil sørvest for Trondhjem (eller Trondheim om du er en innfødt barbar, også kjent som trønder). Et livløst hull som teknisk sett kun har frisører, klesbutikker for (eldre) damer, matbutikker, bensinstasjoner og rundkjøringer. Samt ei satans god lakseelv, men fiskestanga mi er ødelagt, og jeg har ikke summet meg til å kjøpe en ny. Det er tre utesteder her, to av de som har oppe når de føler for det og (stort sett) stengt i ferier / helligdager (når folk er hjemme og vil drikke), og en brun pub hvor de slitne alkisa henger. Jeg er oppvokst her, og alle venna mine (unntatt en - som er kronisk syk og / eller jobber) har flytta til større byer og mindre tettsteder rundt om i verden. Jeg flytta også vekk - til fantastiske Steinkjer i 4 år (med sine mindre fantastiske vintre), men fikk ikke noe jobb da jeg var ferdig med bachelorgraden min, og hadde ikke råd til å bo der lenger, så jeg måtte bite i det sure eplet og flytte hjem til mor og far igjen. Nå har jeg jobb, men fortsatt ikke råd til å flytte noen steder, da jeg kun tjener 12.000-ish i måneden. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Moderatormelding Viser til De nye føringene for denne kategorien, og vi har nå ordnet det slik vi kan fortsette tråden. Måtte den bli like aktiv som den var før den stengte @Theajos: Dette må jo nesten feires med en ny avatar som viser hvor glad du ble nå Endret 25. juni 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
theajos Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 HURRRRRRA!!! Men jeg bruker telefonen min, får ikke lastet opp bilder Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Tar'e i morra Noe nytt siden sist da? Hvordan går det med maskinen din? ^^ Lenke til kommentar
Virke Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Og da er vi tilbake. Artig hvordan mitt forhold til diskusjon.no har forandret seg fra en side for å løse problemer til et sted jeg kan chatte om creepy ting med folk jeg ikke kjenner. Kjøper dere dobbel cheeseburger eller to cheeseburgere på macern? Eller hva ville dere valgt? Endret 25. juni 2012 av ryc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå