Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Tilbragte vel 1 time foran printeren, ca :p Hvilken film så du?

Jeg har ikke vært noe flink til å trene og drittmat (fastfood o.l.) er digg :D Så formen min blir ikke bedre, akkurat..

 

:ohmy: Hørt på maken..

Merkelig.. Nå som jeg er hjemme hos foreldrene mine er jeg trøtt på dette tidspunktet.. Hva skjer med meg? :dontgetit:

Jeg har jo bare en delvis fungerende datamaskin, så jeg så Harry Potter på tv. Etter det så jeg på EN ganske SNILL MANN. Jeg var i god form før jeg tok mandlene i fjor. Etter det har det vært sånn til og fra trening. Eneste jeg tenker på med kosthold er å ikke overspise. Jeg spiser det jeg syntes er godt i mindre porsjoner. :)

 

Edit: diskusjon.no er vanskelig å bruke på tlf.

Endret av theajos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Normal døgnrytme? *grøss*

Er ikke 11:30 et fint tidspunkt å våkne på? 11-12 timer høres litt digg ut, jeg pleier å sove 10-11 timer uten vekkerklokke.. Tror det er noe jeg har lært meg de siste årene, vekkerklokka blir automagisk skrudd av og jeg sover videre.

11:30 er et fint tidspunkt å våkne på hvis man har vært ute dagen før. Syns hele dagen blir bortkasta hvis jeg sover til langt ut på formiddagen :p

 

 

Neida, viste bare frem denne fantastiske tråden til henne! Hun ble imponert!

(Pga uforutsette ting måtte vi utsette til i kveld :) )

On the other hand, deilig å sove lenger enn til kl. 6 idag! Men når jeg legger meg 12 klarer jeg ikke sove lenger enn til 9 uansett, så det ble jo nokså tidlig opp fordet.

Deilig å få tatt seg en treningsøkt igjen da, var litt for lenge siden sist. Nå blir det tur til byen for å se på møbler til leiligheten jeg flytter inn i neste helg. GLEDE :dribble:

Ingenting imponerer jentene mer enn diskusjon.no.

Ser den, tok en lang joggetur igår. Deilig å få klarnet hodet litt. Nå har jeg vasket leiligheten og er på vei til jobb. Jeg fikk heldigvis sovet lenge i natt og våknet av meg selv rundt ti. :) Da slipper jeg ihvertfall å føle at jeg har sløst bort hele dagen.

Får prøve meg på det i kveld da ;)

 

Hjelper på med en treningsøkt og en god natts søvn, ja! Jeg merket at jeg ikke fikk sove på kvelden mens jeg studerte hvis jeg ikke hadde trent i løpet av dagen. Sitter jo stort sett på ræva hele dagen og bruker jo minimalt med energi. Ikke like stort problem nå lenger, da jobben min innebærer en viss fysisk aktivitet, men fortsatt deilig å faktisk TRENE.

Endret av Funtazz
Lenke til kommentar

Normal døgnrytme? *grøss*

Er ikke 11:30 et fint tidspunkt å våkne på? 11-12 timer høres litt digg ut, jeg pleier å sove 10-11 timer uten vekkerklokke.. Tror det er noe jeg har lært meg de siste årene, vekkerklokka blir automagisk skrudd av og jeg sover videre.

Jeg hadde ideelt sett våknet 10 på fridager (tirsdag, torsdag, lørdag og søndag) og 7 de andre dagene. Helt av meg selv.

 

Nå er det sånn at jeg våkner 7 av de første alarmene, står opp, skrur de av og sover en halvtime til til de neste ringer, kommer meg i dusjen etc og prøver å være ute av huset til 8:30 så jeg kan ta meg god tid når jeg går til jobb (i stedet for å springe ned bakkene, som gjør betennelsen i den ene ankelen min verre å holde ut enn den allerede er).

 

Jeg hater forøvrig å sove mer enn 9 timer. Jeg blir så gretten og trett og ukonsentrert.

Og når jeg først sover, kan jeg uten problemer sove 15-16 timer. :|

I perioder på et par uker hvert år, sover jeg 20 timer i døgnet, hvert døgn. Det er forferdelig det.

Like ille som når jeg går et par uker og sover tilsammen 5-6 timer. :|

 

11:30 er et fint tidspunkt å våkne på hvis man har vært ute dagen før. Syns hele dagen blir bortkasta hvis jeg sover til langt ut på formiddagen :p

11:30 er da vitterlig langt ut på formiddagen. :p

Lenke til kommentar

11:30 er et fint tidspunkt å våkne på hvis man har vært ute dagen før. Syns hele dagen blir bortkasta hvis jeg sover til langt ut på formiddagen :p

11:30 er da vitterlig langt ut på formiddagen. :p

My point exactly. Jeg ordla meg nok litt feil, men mente at det er greit å sove til langt utpå formiddagen hvis man har vært ute dagen før. ;)

Lenke til kommentar

Er AKKURAT det vi har gjort ja :p Og satt kjøleskapene og fryserene ut i gangen :D

 

Veldig morro, må lukke opp døra på ovnen (en slik en som er litt høyt oppe) for å kunne bruke køllen (eller køen som jeg har fått beskjed om at det heter) til å skyte fra de ene hjørnet. Og er diverse morsomme positurer vi må i gang med av og til for å få skutt kula ^^ Tror vi burde finne oss en kortere kø vi kan bruke, så slipper vi å risikere å ødelegge vinder, vaser og alt som er ^^

 

458424_466893110006142_878460878_o.jpg

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

Er AKKURAT det vi har gjort ja :p Og satt kjøleskapene og fryserene ut i gangen :D

 

Veldig morro, må lukke opp døra på ovnen (en slik en som er litt høyt oppe) for å kunne bruke køllen (eller køen som jeg har fått beskjed om at det heter) til å skyte fra de ene hjørnet. Og er diverse morsomme positurer vi må i gang med av og til for å få skutt kula ^^ Tror vi burde finne oss en kortere kø vi kan bruke, så slipper vi å risikere å ødelegge vinder, vaser og alt som er ^^

 

458424_466893110006142_878460878_o.jpg

 

Er dette en permanent løsning eller?

Lenke til kommentar

Ingenting i huset vårt er permanent. Ting kommer inn til oss, blir ødelagt på en fest, og så er det dynga neste :p

 

Kan jo såklart hende vi flytter det inn i stua etterhvert, men der har vi et sett med Cerwin Vega XLS 210 høyttalere, så er greit å få delt halvparten av folka i stua, og halvparten på kjøkkenet :)

 

Edit: Biljardbord er, for de som lurte, j***lig tungt! Og det tar lang tid å sette opp ^^

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

Ja, tviler ikke på det. Vi får se hvor lenge det blir brukt. Er jo bare å selge igjen om vi blir lei.

 

Det er kult helt til du faktisk finner ut at du savner å spise frokost rundt et bord med en viss høyde. :-P

 

Hvor ble det av Jedi Master da?

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden sjanghaier man folk? Kan du få søsteren din inn i tråden, så hun kan lære meg? =)

 

Fått meg biljardbor på kjøkkenet vårt da :D Viste seg å være populært på nachspiel :D

Man lurer dem. Og nei, jeg kan ikke det. Hun er for øyeblikket på klassetur i overprisa Nice, siden klassen hennes ikke var interessert i billig øl og fantastisk arkitektur i Praha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...