settings Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 biblioteket har ikke A Game of thrones på engelsk. og på norsk heter serien en sang om is og ild. det tror jeg er den værste oversettelsen jeg har sett. bestilte bok nr.1 på onsdag, så kanskje jeg får skjønt hele serien bedre også. synes det er mye som ikke blir forklart i serien. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 ryc har ny avatar. Daenerys <3 Lenke til kommentar
serenity_now Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Endret 15. juni 2012 av serenity_now Lenke til kommentar
theajos Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 biblioteket har ikke A Game of thrones på engelsk. og på norsk heter serien en sang om is og ild. det tror jeg er den værste oversettelsen jeg har sett. bestilte bok nr.1 på onsdag, så kanskje jeg får skjønt hele serien bedre også. synes det er mye som ikke blir forklart i serien. Ja, jeg kommer ikke til å lese den på norsk. Syntes forøvrig det var bra at nrk hadde subtitles på sidemål istedet for bokmål. Digger tv-serien, men jeg er dessverre ingen lesehest... Får se om jeg ønsker meg noen av bøkene til jul. Ikke noe jeg bruker penger på selv i hvert fall. Elsker å lese. Synd det bare har gått i skolebøker i det siste. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 biblioteket har ikke A Game of thrones på engelsk. og på norsk heter serien en sang om is og ild. det tror jeg er den værste oversettelsen jeg har sett. bestilte bok nr.1 på onsdag, så kanskje jeg får skjønt hele serien bedre også. synes det er mye som ikke blir forklart i serien. Ja, jeg kommer ikke til å lese den på norsk. Syntes forøvrig det var bra at nrk hadde subtitles på sidemål istedet for bokmål. Digger tv-serien, men jeg er dessverre ingen lesehest... Får se om jeg ønsker meg noen av bøkene til jul. Ikke noe jeg bruker penger på selv i hvert fall. Elsker å lese. Synd det bare har gått i skolebøker i det siste. Fysj da. Hvordan studier? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Fysj da. Hvordan studier? Tar allmenn påbygg. Har en eksamen i høst og så er jeg ferdig. Vil du fortelle hva du har søkt på Mr.Mystic? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Fysj da. Hvordan studier? Tar allmenn påbygg. Har en eksamen i høst og så er jeg ferdig. Vil du fortelle hva du har søkt på Mr.Mystic? Rettsvitenskap. Tørt og godt. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Rettsvitenskap. Tørt og godt. Hva har du lyst til å utdanne deg som? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Rettsvitenskap. Tørt og godt. Hva har du lyst til å utdanne deg som? Rettsvitenskapsmann. Hoho. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Rettsvitenskapsmann. Hoho. Spennende.. Kanskje.Vil du dele enda mer informasjon forresten? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Rettsvitenskapsmann. Hoho. Spennende.. Kanskje.Vil du dele enda mer informasjon forresten? Jeg kan dele mye informasjon jeg. Hvilken informasjon vil du ha tak i? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg kan dele mye informasjon jeg. Hvilken informasjon vil du ha tak i? Hvorfor er nicket ditt ryc? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Jeg kan dele mye informasjon jeg. Hvilken informasjon vil du ha tak i? Hvorfor er nicket ditt ryc? Det vet jeg faktisk ikke. Vi kan si at det står for "Ridiculously young carnivore". Hadde du faktisk visst hvem jeg er så hadde du synes det hadde vært litt artig. Endret 15. juni 2012 av ryc Lenke til kommentar
theajos Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Det vet jeg faktisk ikke. Vi kan si at det står for "Ridiculously young carnivore". Hadde du faktisk visst hvem jeg er så hadde du synes det hadde vært litt artig. Det er ikke lov å ha interne vitser med seg selv.Jeg tror det står for "Riverside Yatch Club" eller kanskje "Repost Your Comment". Eller kanskje du heter Robin Yngve Cozlik? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 @Funtazz. Jeg ser du er på! Har damebesøket ditt dratt hjem? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det vet jeg faktisk ikke. Vi kan si at det står for "Ridiculously young carnivore". Hadde du faktisk visst hvem jeg er så hadde du synes det hadde vært litt artig. Det er ikke lov å ha interne vitser med seg selv.Jeg tror det står for "Riverside Yatch Club" eller kanskje "Repost Your Comment". Eller kanskje du heter Robin Yngve Cozlik? Jeg tør å påstå at jeg har et mer "delikat" navn enn Robin Yngve Cozlik. :-V Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 du får poste navnet så kan vi bedømme Lenke til kommentar
theajos Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg tør å påstå at jeg har et mer "delikat" navn enn Robin Yngve Cozlik. :-V Er det deg, Rikard Yonas Christiansen? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Jeg tør å påstå at jeg har et mer "delikat" navn enn Robin Yngve Cozlik. :-V Er det deg, Rikard Yonas Christiansen? Niks, jeg heter Ronny Yngve Christensen. Venner kaller meg Nils. Referer til meg selv som "The Mother of Dragons". Endret 15. juni 2012 av ryc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå