Gå til innhold

theajos: Hallo!

Anbefalte innlegg

Syns enda det er urettferdig at denne tråden skal få være åpen, mens min stengte akkurat da moroa begynte.

Synes det er rart jeg også, men det kan være av at trådnavnet ikke er endret, tror det var var dråpen i Idzl's kafe.

Har partyet i DNKF flyttet inn hit?

Alle unntat meg virker det som, siden jeg fant det for godt å prøve og sove igjen, etter at jeg ble vekt av fulle småsøstre.

du kunne ikke invitere dem inn på forumet igjen? høres ut som det skjedde mye intresangt i deres tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"I'm a monster, as well as a dwarf. You should charge me double."

Nå vet jeg at du liker Game of Thrones og kjører Saab. Ikke dårlig!

I og med at jeg kjører bil så er jeg mest sannsynlig over 18 år, og jeg skal flytte til Oslo. Er det nok for å dekke ditt behov?

Lenke til kommentar

I og med at jeg kjører bil så er jeg mest sannsynlig over 18 år, og jeg skal flytte til Oslo. Er det nok for å dekke ditt behov?

Jeg vet også at du ikke er så glad i storbyliv og vil i utkanten av sentrum. Det tolker jeg som at du ikke er oppvokst i en større by.

hæ? finnes det ingen som ikke har et liv her?

Tydeligvis ikke!
Lenke til kommentar

Jeg vet også at du ikke er så glad i storbyliv og vil i utkanten av sentrum. Det tolker jeg som at du ikke er oppvokst i en større by.

Riktig. Hva mer er det å tolke?

Lenke til kommentar

Riktig. Hva mer er det å tolke?

Hmm, jeg skjønner at du er interessert i fotball og er god med fedre også!

Mente selvfølgelig bo i*

Jeg nyter en fotballkamp nå og da, men det er alltid noe som kommer i veien de gangene det faktisk er en god kamp...

Det er vel ikke så mye mer å si om meg. Hva med deg? Noe du kan si om deg selv som kan skape enda 39 (nå 43) nye sider?

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Jeg nyter en fotballkamp nå og da, men det er alltid noe som kommer i veien de gangene det faktisk er en god kamp...

Det er vel ikke så mye mer å si om meg. Hva med deg? Noe du kan si om deg selv som kan skape enda 39 (nå 43) nye sider?

Skulle ønske jeg var så interessant. :(
Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg var så interessant. :(

Yeah yeah, så du er fan av Game of Thrones også eller?

Lenke til kommentar

Yeah yeah, så du er fan av Game of Thrones også eller?

Ja. Jeg har ikke fått lest bøkene enda men syntes serien er super. Er litt bekymret for at bøkene vil ødelegge serien for meg. Hva med deg?

Digger tv-serien, men jeg er dessverre ingen lesehest... Får se om jeg ønsker meg noen av bøkene til jul. Ikke noe jeg bruker penger på selv i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...