Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Det er en deal.

Fint! Hva innebærer denne jobben jeg skal gjøre egentlig? Og du må ikke bli redd for pappa altså. Han er en kosebamse på innsiden.

 

Denne jobben inneholder vanligvis skjorte og slips, men for tiden er det Blåkläder all the way. Jeg er faktisk ganske god med fedre.

 

Men fra spøk til revolver, jeg er nok nødt til å jobbe skal jeg ha råd til å studere i Tigerstaden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men fra spøk til revolver, jeg er nok nødt til å jobbe skal jeg ha råd til å studere i Tigerstaden.

Hva skal du studere? Tigerstaden er fantastisk.

 

Forhåpentligvis noe tungt og kjedelig. Jeg er forsåvidt ikke en person som er glad i storbyen og skal derfor bo i en roligere del av Oslo.

Lenke til kommentar

He: "Stop telling me it's a big ship."

Me: "It's a BIG SHIP, but the ship in the background might be bigger.."

Er du Mythbusters fan eller Adam Savage fan eller begge deler? :roll:

Hmm, vanskelig! Jeg er fan av hvalrossen (The Hyneman) også :p Jepp, er nok fan av Mythbusters også. Hva fikk deg til å tro at jeg var det? :huh:
Lenke til kommentar

Hmm, vanskelig! Jeg er fan av hvalrossen (The Hyneman) også :p Jepp, er nok fan av Mythbusters også. Hva fikk deg til å tro at jeg var det? :huh:

La oss kalle det intuisjon. Så mye på Mythbusters før i tiden, men nå er det en stund siden jeg har sett på :mellow:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forhåpentligvis noe tungt og kjedelig. Jeg er forsåvidt ikke en person som er glad i storbyen og skal derfor bo i en roligere del av Oslo.

Du er mystefistisk. :ph34r:

 

Bare en smule tilbakeholden på informasjon... Er det ikke litt mer spennende?

Endret av ryc
Lenke til kommentar

La oss kalle det intuisjon. Så mye på Mythbusters før i tiden, men nå er det en stund siden jeg har sett på :mellow:

De er fortsatt veldig glade i å sprenge ting :D Men jeg har ikke sett noe mer episk enn når de moste bilen med rakettsleden eller den gangen de sprengte sementtrucken. Åh, det var en ting til som også er veldig bra! De fikk kumlokk til å fly 20m opp i været :D Men mythbusters er konge! Hvorfor slutta du å se på det?

 

Morsom du :yes:

Prøver så godt jeg kan ;)
Lenke til kommentar

Bare en smule tilbakeholden på informasjon... Er det ikke litt mer spennende?

Er ikke helt sikker på det! Jeg er nyskjerrig nemlig. Og du fyller ikke mine informasjonsbehov :nei:

 

Hvilken informasjon trenger du for å fylle ditt informasjonsbehov?

Lenke til kommentar

De er fortsatt veldig glade i å sprenge ting :D Men jeg har ikke sett noe mer episk enn når de moste bilen med rakettsleden eller den gangen de sprengte sementtrucken. Åh, det var en ting til som også er veldig bra! De fikk kumlokk til å fly 20m opp i været :D Men mythbusters er konge! Hvorfor slutta du å se på det?

Gadd ikke å laste ned så jeg så på på tv men discovery sender så mye repriser. De har gjort så mye kult da. Sementtrucken var jo legendarisk, syntes MacGyver episoden var awesome også. :tease:

 

Hvilken informasjon trenger du for å fylle ditt informasjonsbehov?

Hvem er du egentlig? :omg:
Lenke til kommentar

Gadd ikke å laste ned så jeg så på på tv men discovery sender så mye repriser. De har gjort så mye kult da. Sementtrucken var jo legendarisk, syntes MacGyver episoden var awesome også. :tease:

Gadd ikke laste ned? :ohmy: Blasfemi! :omg: Jeg har den på automagisk nedlasting, funker fett :new_woot:
Lenke til kommentar

De er fortsatt veldig glade i å sprenge ting :D Men jeg har ikke sett noe mer episk enn når de moste bilen med rakettsleden eller den gangen de sprengte sementtrucken. Åh, det var en ting til som også er veldig bra! De fikk kumlokk til å fly 20m opp i været :D Men mythbusters er konge! Hvorfor slutta du å se på det?

Gadd ikke å laste ned så jeg så på på tv men discovery sender så mye repriser. De har gjort så mye kult da. Sementtrucken var jo legendarisk, syntes MacGyver episoden var awesome også. :tease:

 

Hvilken informasjon trenger du for å fylle ditt informasjonsbehov?

Hvem er du egentlig? :omg:

 

"I'm a monster, as well as a dwarf. You should charge me double."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...