hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Kan det være nysgjerrigheten som rår? Jeg er også regelmessig innom, men det er ofte for å få meg dagens latter. Det er for øvrig samme grunn til at jeg besøker Itavisen.. Muligens. Lett underholdning for hjernen. Jepp. Også er det så mange tullinger i komentarfeltene Lenke til kommentar
theajos Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Er vel heller det stikk motsatte, men Saab kjører jeg! Gratulerer. Skal ikke påstå at jeg er særlig interessert i biler. Har forøvrig to drømmebiler. Enten en Impala '64 eller en Corvette Stingray '74 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Er vel heller det stikk motsatte, men Saab kjører jeg! Gratulerer. Skal ikke påstå at jeg er særlig interessert i biler. Har forøvrig to drømmebiler. Enten en Impala '64 eller en Corvette Stingray '74 Liker '64 Mustang Fastback og AC Cobra, jeg.. 1 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Jepp. Også er det så mange tullinger i komentarfeltene Ante ikke hvor mye idioter det var i verden før VG fikk kommentarfelt Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ante ikke hvor mye idioter det var i verden før VG fikk kommentarfelt Haha, må si meg enig! Kanskje det bare er idioter som leser VG og Dagbladet? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Er vel heller det stikk motsatte, men Saab kjører jeg! Gratulerer. Skal ikke påstå at jeg er særlig interessert i biler. Har forøvrig to drømmebiler. Enten en Impala '64 eller en Corvette Stingray '74 Har forsåvidt ikke greie på bil mer enn det jeg trenger for å kunne kjøre den. Eldre amerikanere er pene, og jeg har hatt en drøm siden jeg var en liten pjokk om å kunne kjøre en Mustang med GT-striper og svær motor. Jeg får heller ta det i midtlivskrisen om noen år. Endret 14. juni 2012 av ryc Lenke til kommentar
theajos Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Har forsåvidt ikke greie på bil mer enn det jeg trenger for å kunne kjøre den. Eldre amerikanere er pene, og jeg har hatt en drøm siden jeg var en liten pjokk om å kunne kjøre en Mustang med GT-striper og svær motor. Jeg får heller ta det i midtlivskrisen om noen år. Du trenger egentlig ikke å vite så mye heller ville jeg tro. Skulle ønske jeg snart kom i midtlivskrisen, hvis jeg får en fin bil da. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Har forsåvidt ikke greie på bil mer enn det jeg trenger for å kunne kjøre den. Eldre amerikanere er pene, og jeg har hatt en drøm siden jeg var en liten pjokk om å kunne kjøre en Mustang med GT-striper og svær motor. Jeg får heller ta det i midtlivskrisen om noen år. Den nye Shelby Mustangen er ikke så gæærn den heller Skulle ønske jeg snart kom i midtlivskrisen, hvis jeg får en fin bil da. Jeg tror du blir pent nødt til å kjøpe bilen sjøl. Med mindre du finner noen som strør om seg med penger og du finner en strøken modell Hvis ikke du liker å bli litt møkkete, da? Endret 14. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Er vel heller det stikk motsatte, men Saab kjører jeg! Gratulerer. Skal ikke påstå at jeg er særlig interessert i biler. Har forøvrig to drømmebiler. Enten en Impala '64 eller en Corvette Stingray '74 Marry me? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Har forsåvidt ikke greie på bil mer enn det jeg trenger for å kunne kjøre den. Eldre amerikanere er pene, og jeg har hatt en drøm siden jeg var en liten pjokk om å kunne kjøre en Mustang med GT-striper og svær motor. Jeg får heller ta det i midtlivskrisen om noen år. Du trenger egentlig ikke å vite så mye heller ville jeg tro. Skulle ønske jeg snart kom i midtlivskrisen, hvis jeg får en fin bil da. Mhm, du får begynne på ønskelisten. Det er ikke alltid ønske nummer en er så enkelt å oppfylle. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg tror du blir pent nødt til å kjøpe bilen sjøl. Med mindre du finner noen som strør om seg med penger og du finner en strøken modell Hvis ikke du liker å bli litt møkkete, da? Pusset jo faktisk rust av en bil her om dagen. Pappa driver å lærer meg om biler og geværer. Han har alltid ønsket seg en sønn Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Pusset jo faktisk rust av en bil her om dagen. Pappa driver å lærer meg om biler og geværer. Han har alltid ønsket seg en sønn Så du er sønnen han aldri fikk? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Marry me? Bare hvis vi kan kjøre av gårde i Stingrayen. Så du er sønnen han aldri fikk? Jeg prøver iallfall Holdt nesten på å se en EM kamp her om dagen også. Ok, nå lyver jeg. Jeg forlot stuen sekundet kampen begynte. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Marry me? Bare hvis vi kan kjøre av gårde i Stingrayen. Så du er sønnen han aldri fikk? Jeg prøver iallfall Holdt nesten på å se en EM kamp her om dagen også. Ok, nå lyver jeg. Jeg forlot stuen sekundet kampen begynte. Galskap! Jeg får ikke med meg en eneste EM-kamp pga. mye å gjøre på jobben. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg prøver iallfall Holdt nesten på å se en EM kamp her om dagen også. Ok, nå lyver jeg. Jeg forlot stuen sekundet kampen begynte. ---------------- Jeg har nettopp svart på Adam Savages tweet (milepæl nådd) Lenke til kommentar
theajos Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Galskap! Jeg får ikke med meg en eneste EM-kamp pga. mye å gjøre på jobben. Vi kan bytte. Jeg kan jobbe for deg også kan du sitte å se fotball med pappa. Jeg har nettopp svart på Adam Savages tweet (milepæl nådd) Hva tweetet han og hva svarte du da? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hva tweetet han og hva svarte du da? He: "Stop telling me it's a big ship." Me: "It's a BIG SHIP, but the ship in the background might be bigger.." Lenke til kommentar
Virke Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Galskap! Jeg får ikke med meg en eneste EM-kamp pga. mye å gjøre på jobben. Vi kan bytte. Jeg kan jobbe for deg også kan du sitte å se fotball med pappa. Jeg har nettopp svart på Adam Savages tweet (milepæl nådd) Hva tweetet han og hva svarte du da? Det er en deal. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Det er en deal. Fint! Hva innebærer denne jobben jeg skal gjøre egentlig? Og du må ikke bli redd for pappa altså. Han er en kosebamse på innsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå