settings Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Har du et brukernavn på LOL vest serveren? Lenke til kommentar
DeadmauS Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Velkommen Thea! .. Ser forresten at du har eksamen i sosialkunnskap imorgen du også. Lykke til, det går sikkert bra (imotsettning til meg) Lenke til kommentar
braatheen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Welcome to the gang. Ain't no thang to join a GANG-bang Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Heihei Thea jeg liker film- og musikksmaken din! Veldig greit å få flere jenter her, synes du bør joine forumkafeen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Heihei Thea jeg liker film- og musikksmaken din! Veldig greit å få flere jenter her, synes du bør joine forumkafeen! Tror du hun er klar for det? Synd om hu blir skremt bort. Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 lå oss varme opp her først da vet du. Hadde ikke vært sunt å gå direkte til Lars, Runar og slimda. kanskje en av gangen går, men alle tre samtidig kan bli for mye 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Tror du hun er klar for det? Synd om hu blir skremt bort. Jeg takla det, og jeg er jo litt pysete til og med. Thea er sikkert ubertøff! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Godt poeng. Vi kan i alle fall gå ut i fra det. Det er i grunn et under at du har holdt ut med oss. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Dere får det til å virke som om DNFK er farlig/støtende... 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Skyld på Sjur, ikke på meg Forumkafeen er koselig, og blir enda bedre med litt flere jenter. Edit: Men ikke altfor mange. Vil ikke ha KG-tilstander heller. Endret 6. juni 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Ikke farlig, bare kanskje litt vel mye aktivitet til tider, og random temaer. Kanskje ikke den første tråden man blir aktiv i som ny bruker. Men er jo greit å være klar over den Edit: Døde du, trådstarter? Endret 6. juni 2012 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) tror vi skremte ho jeg. slapp av TS, vi er ikke skumle. Endret 6. juni 2012 av settings Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Dere får det til å virke som om DNFK er farlig/støtende... Har du sett grammatikken der inne? 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Har du sett grammatikken der inne? Har du sett internett? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ja, jeg prøver å holde meg til steder hvor grammatikken er korrekt og hvor man blir bannet for skrivefeil, l33tspeak et cetera. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Thea, har du forlatt oss? Slapp av nå, hornyboy. Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Thea, har du forlatt oss? Slapp av nå, hornyboy. er ikke horneyboy nå. føler bare for å hjelpe de stakkars nye uvitene brukerne her inne Lenke til kommentar
theajos Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Vil bare opplyse dere alle om at jeg hverken er død eller skremt vekk. Jeg hadde eksamen og gikk "underground" i noen dager. Nå har jeg endelig sommerferie, så hurra for det!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå