Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Hvilken AOE er det snakk om? 2-ern er jo nostalgi, men er jo ikke god for fem flate øre.

 

Hmm, på tide å spise frokost snart?

Toeren (med expansion pack) er jo den siste som var bra, om vi ikke teller spinoffen Age of Mythology (med exp. pack).

Ikke for det, eneren (med exp. pack) er den første som var bra, jeg sidestiller eneren og toeren i grunn. Og i min verden eksisterer ikke treeren.

 

Sier prestene wololo i 1-ern? :hmm: Er så lenge sida jeg har spilt det..

Jeg er ganske sikker på at de gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er med på en runde når jeg får PC-en opp og kjøre, forhåpentligvis neste uke :D

 

Forøvrig enig i at 3-ern ødela spillet fullstendig. Og ja, jeg har spurt stadigvekk "hvordan skrur man denne på" :D

 

Tror jeg kan omtrent alle kodene i hue enda :D

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

Jeg er med på en runde når jeg får PC-en opp og kjøre, forhåpentligvis neste uke :D

 

Forøvrig enig i at 3-ern ødela spillet fullstendig. Og ja, jeg har spurt stadigvekk "hvordan skrur man denne på" :D

 

Tror jeg kan omtrent alle kodene i hue enda :D

Hadde vært kult med en gamesessjon med AOE :D Men ingen juksekoder... Da må jeg i så fall finne dem på internett først :p

 

Jeg har ikke spilt 3-ern, eller jeg prøvde demoen, men det var det. Orka ikke mer. 1-ern og 2-ern er best :ninja:

Lenke til kommentar

fungerer online i AOE?

Jeg er ikke sikker.. Mulig det funker hvis vi skriver inn adressen selv. Det kan også hende det funker med hamachi.

Anbefaler GameRanger. Hver gang jeg åpner det, ser jeg veldig mange games for AoE, AoE: RoR, AoK og AoK: TC.

 

Ang. filmer, så kommer det an på hva du ønsker å oppnå. Jeg ville gått for Donnie Darko, City of Angels eller Con Air.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...