r2d290 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Mulig jeg melder meg som fadder Anbefales sterkt! Wololo ^^ Og der kom smurfen, så da kan jeg gå å legge meg. Bajs! Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Monk, I need a monk! Ja, jeg får sjekke Hvis jeg ikke har mye som må gjøres, så blir det nok fadder på meg og frivillig på både JavaZone (bra arrengement) og Dagen@IFI De to siste skal jeg hvertfall være med på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Ha-ha, stakk bare innom for å si wololo egentlig. På vei til sengs selv, bare finne en playlist som ikke inneholder "egenmekka" dubstep av Dimmu Borgir og Edvard Grieg fra Wub.machine, eller Infected Mushroom-remixer av The Doors-låter. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Ha-ha, stakk bare innom for å si wololo egentlig. Du är för dårligt för att kasta sten.. EDIT: Hey, hey, hey.. Har Thea glemt å skifte avatar? Jeg venter fortsatt på bilde med sombrero og bart Eller et med grimase, kommer litt an på hva som er enklest for hu Endret 14. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 My point exactly! Harrytur, ja. Flesk, falukorv og pappvin? Blir stemning det Flesk, sigaretter og alkohol. Fikk med noen par sko også! Vi hadde sykt flaks på grensen. Vi var bare tre biler på veien og begge de to bilene foran oss ble vinka inn. Phew! hvordan er det nye polet? eller var dere ikke innom der? Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ha-ha, stakk bare innom for å si wololo egentlig. Du är för dårligt för att kasta sten.. EDIT: Hey, hey, hey.. Har Thea glemt å skifte avatar? Jeg venter fortsatt på bilde med sombrero og bart Eller et med grimase, kommer litt an på hva som er enklest for hu stemmer for sombero jeg. er det mange AOE folk her inne? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 hvordan er det nye polet? eller var dere ikke innom der? Vi var i Charlotteberg, syntes ikke polet har forandret på de siste gangene jeg har vært der. Det lå et bananskall på gulvet som noen klarte å falle på. (Syntes egentlig å huske at det var en myte som ble avvist i Mythbusters på et eller annet tidspunkt.) Jeg fant forøvrig ikke en eneste sombrero i heimen Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) da blir det grimase da Det nye polet er i Strømstad tror jeg. man kan skli på bananskall, men man skil fordi det er så lite friksjon mellom gulvet og bananskallet. vil bare funke på fliser tror jeg. Endret 14. juni 2012 av settings Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ha-ha, stakk bare innom for å si wololo egentlig. Du är för dårligt för att kasta sten.. EDIT: Hey, hey, hey.. Har Thea glemt å skifte avatar? Jeg venter fortsatt på bilde med sombrero og bart Eller et med grimase, kommer litt an på hva som er enklest for hu stemmer for sombero jeg. er det mange AOE folk her inne? hvordan er det nye polet? eller var dere ikke innom der? Vi var i Charlotteberg, syntes ikke polet har forandret på de siste gangene jeg har vært der. Det lå et bananskall på gulvet som noen klarte å falle på. (Syntes egentlig å huske at det var en myte som ble avvist i Mythbusters på et eller annet tidspunkt.) Jeg fant forøvrig ikke en eneste sombrero i heimen Thea, du spiller ikke tilfeldigvis Age of Empires? Så sykt tidlig folk står opp her på forumet.. Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ha-ha, stakk bare innom for å si wololo egentlig. Du är för dårligt för att kasta sten.. EDIT: Hey, hey, hey.. Har Thea glemt å skifte avatar? Jeg venter fortsatt på bilde med sombrero og bart Eller et med grimase, kommer litt an på hva som er enklest for hu stemmer for sombero jeg. er det mange AOE folk her inne? hvordan er det nye polet? eller var dere ikke innom der? Vi var i Charlotteberg, syntes ikke polet har forandret på de siste gangene jeg har vært der. Det lå et bananskall på gulvet som noen klarte å falle på. (Syntes egentlig å huske at det var en myte som ble avvist i Mythbusters på et eller annet tidspunkt.) Jeg fant forøvrig ikke en eneste sombrero i heimen Thea, du spiller ikke tilfeldigvis Age of Empires? Så sykt tidlig folk står opp her på forumet.. du sikter til som tidlig da? sto opp 06.45 for og dusje, dusja og så la jeg meg igjen for og våkne rundt ti på halv 8 å huske på at det ikke var lørdag enda. Læren min kom med en god ide istad, studiedag på mandag uten pensum Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 du sikter til som tidlig da? sto opp 06.45 for og dusje, dusja og så la jeg meg igjen for og våkne rundt ti på halv 8 å huske på at det ikke var lørdag enda. Læren min kom med en god ide istad, studiedag på mandag uten pensum Halv 10.. Jeg sto opp nå Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 halv ti er ikke tidlig på ukedager, men i helga er det ulidlig tidlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg sto opp nå. Tolv og en halv time søvn, yay. Ikke at jeg hadde noe å gjøre i dag uansett, så jeg gir nå beng, jeg bare håper jeg får sove i natt igjen, siden jeg skal på jobb i morra. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Enten får du sove eller så ender du opp med å døgne og får sove veldig godt i morra Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Tja, ferie = helg, right? stemmer det, men ferien min starter den 22 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Hvilken AOE er det snakk om? 2-ern er jo nostalgi, men er jo ikke god for fem flate øre. Hmm, på tide å spise frokost snart? Endret 14. juni 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 regner med at vi preker orginal. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Tja, ferie = helg, right? stemmer det, men ferien min starter den 22 Nyt ferien når du får den! Jeg starter på jobb den 18. Så må ha ferie nå Hvilken AOE er det snakk om? 2-ern er jo nostalgi, men er jo ikke god for fem flate øre. Jepp, er 2-ern. Jeg er ikke god jeg heller.. Hadde et spill i går der jeg og en kompis spilte mot 4 motstandere på "moderate".. Jeg har aldri opplevd at de har gått på den svakeste først, men det gjorde de. Det ble et hardt slag.. Og det er ikke over ennå! Vi måtte lagre og quitte pga t-banen. 1-ern er også veldig nostalgi regner med at vi preker orginal. Sier prestene wololo i 1-ern? Er så lenge sida jeg har spilt det.. Endret 14. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå