Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha-ha, stakk bare innom for å si wololo egentlig.

Du är för dårligt för att kasta sten.. :p

 

EDIT: Hey, hey, hey.. Har Thea glemt å skifte avatar? Jeg venter fortsatt på bilde med sombrero og bart :p Eller et med grimase, kommer litt an på hva som er enklest for hu

Endret av hjahre
Lenke til kommentar

My point exactly! Harrytur, ja. Flesk, falukorv og pappvin? Blir stemning det ;)

Flesk, sigaretter og alkohol. Fikk med noen par sko også! Vi hadde sykt flaks på grensen. Vi var bare tre biler på veien og begge de to bilene foran oss ble vinka inn. Phew!

hvordan er det nye polet?

eller var dere ikke innom der?

Lenke til kommentar
Ha-ha, stakk bare innom for å si wololo egentlig.
Du är för dårligt för att kasta sten.. :pEDIT: Hey, hey, hey.. Har Thea glemt å skifte avatar? Jeg venter fortsatt på bilde med sombrero og bart :p Eller et med grimase, kommer litt an på hva som er enklest for hu

stemmer for sombero jeg.

 

er det mange AOE folk her inne?

Lenke til kommentar

hvordan er det nye polet?

eller var dere ikke innom der?

Vi var i Charlotteberg, syntes ikke polet har forandret på de siste gangene jeg har vært der. Det lå et bananskall på gulvet som noen klarte å falle på. (Syntes egentlig å huske at det var en myte som ble avvist i Mythbusters på et eller annet tidspunkt.) Jeg fant forøvrig ikke en eneste sombrero i heimen :nei:
Lenke til kommentar
Ha-ha, stakk bare innom for å si wololo egentlig.
Du är för dårligt för att kasta sten.. :pEDIT: Hey, hey, hey.. Har Thea glemt å skifte avatar? Jeg venter fortsatt på bilde med sombrero og bart :p Eller et med grimase, kommer litt an på hva som er enklest for hu

stemmer for sombero jeg.

 

er det mange AOE folk her inne?

hvordan er det nye polet?

eller var dere ikke innom der?

Vi var i Charlotteberg, syntes ikke polet har forandret på de siste gangene jeg har vært der. Det lå et bananskall på gulvet som noen klarte å falle på. (Syntes egentlig å huske at det var en myte som ble avvist i Mythbusters på et eller annet tidspunkt.) Jeg fant forøvrig ikke en eneste sombrero i heimen :nei:

:hrm: Thea, du spiller ikke tilfeldigvis Age of Empires? :)

 

Så sykt tidlig folk står opp her på forumet.. :huh:

Lenke til kommentar
Ha-ha, stakk bare innom for å si wololo egentlig.
Du är för dårligt för att kasta sten.. :pEDIT: Hey, hey, hey.. Har Thea glemt å skifte avatar? Jeg venter fortsatt på bilde med sombrero og bart :p Eller et med grimase, kommer litt an på hva som er enklest for hu

stemmer for sombero jeg.

 

er det mange AOE folk her inne?

hvordan er det nye polet?

eller var dere ikke innom der?

Vi var i Charlotteberg, syntes ikke polet har forandret på de siste gangene jeg har vært der. Det lå et bananskall på gulvet som noen klarte å falle på. (Syntes egentlig å huske at det var en myte som ble avvist i Mythbusters på et eller annet tidspunkt.) Jeg fant forøvrig ikke en eneste sombrero i heimen :nei:

:hrm: Thea, du spiller ikke tilfeldigvis Age of Empires? :)

 

Så sykt tidlig folk står opp her på forumet.. :huh:

du sikter til som tidlig da?

sto opp 06.45 for og dusje, dusja og så la jeg meg igjen for og våkne rundt ti på halv 8 å huske på at det ikke var lørdag enda.

 

Læren min kom med en god ide istad, studiedag på mandag uten pensum :D

Lenke til kommentar

du sikter til som tidlig da?

sto opp 06.45 for og dusje, dusja og så la jeg meg igjen for og våkne rundt ti på halv 8 å huske på at det ikke var lørdag enda.

 

Læren min kom med en god ide istad, studiedag på mandag uten pensum :D

Halv 10.. Jeg sto opp nå :p

Lenke til kommentar

Tja, ferie = helg, right?

stemmer det, men ferien min starter den 22

Nyt ferien når du får den! Jeg starter på jobb den 18. Så må ha ferie nå :p

 

Hvilken AOE er det snakk om? 2-ern er jo nostalgi, men er jo ikke god for fem flate øre.

Jepp, er 2-ern. Jeg er ikke god jeg heller.. Hadde et spill i går der jeg og en kompis spilte mot 4 motstandere på "moderate".. Jeg har aldri opplevd at de har gått på den svakeste først, men det gjorde de. Det ble et hardt slag.. Og det er ikke over ennå! Vi måtte lagre og quitte pga t-banen. 1-ern er også veldig nostalgi :D

 

regner med at vi preker orginal.

Sier prestene wololo i 1-ern? :hmm: Er så lenge sida jeg har spilt det..

Endret av hjahre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...