Datasmurf Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Når jeg er våken sent på kvelden / starten av morgenen, er det fordi jeg ikke får sove, eller har glemt å sove grunnet gaming / TV-serier. I disse dager ville det vært Diablo 3 / World of Tanks-maraton kombinert med å se meg gjennom X-files for n-te gang. Beste sommeraktiviteten. <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Forøvrig er vel natten over klokken 04:00 eller noe sånt. Jeg regner vel egentlig alt fra 18:00 frem til 03:59 som kveld og alt fra 04:00 til 09:59 som morgen. D'oh, må skrive kjappere. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Aldri noe som heter 'natt' i ditt vokabular altså Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Nei, ikke sånn sett. Ikke dag heller. Morgen, formiddag, middag, ettermiddag, kveld. Nærmeste jeg kommer er vel at jeg bruker midnatt når jeg snakker om klokkeslett rundt 00:00 (kvart på midnatt, ti over midnatt etc), men alt etter midnatt er igjen kveld i mine øyne. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 I'm back, baby. I'm back! Oh, behave.. Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 jeg er svett, bukse + kjørebukse er ingen go kombo, sleng på en skikkelig vindtett jakke over så har du oppskriften på svettemaskin. men morro å kjøre da, ser frem til å kjøre uten en bakpå. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg sitter på hybelen i shorts og t-skjorte, det er oppskriften på svettemaskin Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hva går det av folk? Hva gjør dere oppe i disse tider? Jobber vel?! Fordelen med å begynne tidlig er at man kan slutte tidlig, hvis det ikke blir overtid da. Selv om det er hardt om morgenen er det bedre å dra hjem 15:00 enn 17/18:00 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Ser poenget ditt Woop woop! Endelig sommerferie Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Ser poenget ditt Woop woop! Endelig sommerferie Gratulerer! Det har vært usedvanlig stille her idag. Har folk sluttet å bry seg, eller har man vært opptatt med andre viktige ting? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Det har vært usedvanlig stille her idag. Har folk sluttet å bry seg, eller har man vært opptatt med andre viktige ting? Det finnes vel ikke noe viktigere enn dette? Jeg kom nettopp tilbake fra en harrytur. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Ser poenget ditt Woop woop! Endelig sommerferie Gratulerer Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Det har vært usedvanlig stille her idag. Har folk sluttet å bry seg, eller har man vært opptatt med andre viktige ting? Det finnes vel ikke noe viktigere enn dette? Jeg kom nettopp tilbake fra en harrytur. My point exactly! Harrytur, ja. Flesk, falukorv og pappvin? Blir stemning det Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Stille så lenge Thea ikke er her, vettu Harrytur er alltid stas Lenke til kommentar
theajos Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 My point exactly! Harrytur, ja. Flesk, falukorv og pappvin? Blir stemning det Flesk, sigaretter og alkohol. Fikk med noen par sko også! Vi hadde sykt flaks på grensen. Vi var bare tre biler på veien og begge de to bilene foran oss ble vinka inn. Phew! 1 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Stille så lenge Thea ikke er her, vettu Harrytur er alltid stas Hadde blitt utslitt om jeg gjorde dette ofte tror jeg. For ikke å nevne blakk Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Sigaretter? Går ut ifra at dere handla litt mer enn kvota, altså? Edit: Skulle skrive en melding med "ses i morgen da", men autocorrecten presterte å gjøre om "i" til "intervensjon". dafuq? Endret 13. juni 2012 av Funtazz 1 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Ser poenget ditt Woop woop! Endelig sommerferie Gratulerer med sommerferie Hva skal du bruke ferien på? Det har vært usedvanlig stille her idag. Har folk sluttet å bry seg, eller har man vært opptatt med andre viktige ting? Nope, kan'kse si vi har slutte å bry oss Jeg har spilt AOE med en kompis, og det tar jo sin tid Det finnes vel ikke noe viktigere enn dette? Jeg kom nettopp tilbake fra en harrytur. Nei, nettopp! Velkommen tilbake! Vi er et uslåelig team med sosiale apekatter Stille så lenge Thea ikke er her, vettu Harrytur er alltid stas Og jeg som trodde vi drev tråden framover, også er det Thea.. EDIT: Og der var folket borte... Jaja, da har jeg tråden for meg selv Endret 13. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Gratulerer med sommerferie Hva skal du bruke ferien på? Takk takk! Feste, kjøre servicebil for Styrkeprøven, flytte ut foreldrene mine, delta på Jazz-festivalen i Kongsberg, Countrytreff på vestlandet, Tomorrowland i belgia og øve til konteeksamen. For så å gå igang med fadderuke på slutten Og jeg som trodde vi drev tråden framover, også er det Thea.. Fatal misunderstanding, my friend! EDIT: Og der var folket borte... Jaja, da har jeg tråden for meg selv Tittei, er her jeg Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Gratulerer med sommerferie Hva skal du bruke ferien på? Takk takk! Feste, kjøre servicebil for Styrkeprøven, flytte ut foreldrene mine, delta på Jazz-festivalen i Kongsberg, Countrytreff på vestlandet, Tomorrowland i belgia og øve til konteeksamen. For så å gå igang med fadderuke på slutten Høres ut som en digg sommer! Jeg har bare tenkt å jobbe... Mulig jeg melder meg som fadder Og jeg som trodde vi drev tråden framover, også er det Thea.. Fatal misunderstanding, my friend! EDIT: Og der var folket borte... Jaja, da har jeg tråden for meg selv Tittei, er her jeg What?! Ah, fint å ha noen å snakke med enn prestene i AOE.. Wololo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå