hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Thea så smuuth ut. Hu skal leke med meg Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg vil også være med på leken! Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Litt usikker på om jeg vil dele. Blir så mye søl hvis vi skal dele TheaJos i to.. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Hvilken halvdel vil du ha, om du må velge? Vi deler henne på et offentlig toalett. Har hørt de pleier å gjøre rent en gang i timen Endret 12. juni 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Ikke sikker. Helheten er best HAHA! Innså ikke før nå at og er to ulike ikoner EDIT: Vi deler henne på et offentlig toalett. Har hørt de pleier å gjøre rent en gang i timen Deal! Endret 12. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Helhet? Har du inntrykk av at det er mye helhet ved henne? HAHA! Innså ikke før nå at og er to ulike ikoner NijaTwins! Endret 12. juni 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Hadde nå håpet hu var litt mer enn et hode Endret 12. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Mens dere blir enige om hvem som får hvilken halvdel tar jeg noen timer på øyet. For et vanvittig tidspunkt å starte en arbeidsdag på. Hold tråden gående! hyvää yötä Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) og er også ganske like fant jeg ut ^^ Hadde nå håpet hu var litt mer enn et hode Ikke inntil et bilde beviser noe annet Her må vi ikke ta noen ting forgitt! Endret 12. juni 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hvorfor skal de forvirre oss sånn? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Mens dere blir enige om hvem som får hvilken halvdel tar jeg noen timer på øyet. For et vanvittig tidspunkt å starte en arbeidsdag på. Hold tråden gående! hyvää yötä Enig! God natt! Fant du ut at du ble trøtt i dag tidlig? ^^ Endret 12. juni 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ikke inntil et bilde beviser noe annet Her må vi ikke ta noen ting forgitt! Det er sant. Facebook-raid! Mens dere blir enige om hvem som får hvilken halvdel tar jeg noen timer på øyet. For et vanvittig tidspunkt å starte en arbeidsdag på. Hold tråden gående! hyvää yötä Natta! Regner med at vi ser deg her tidlig i morgen tidlig Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hvorfor skal de forvirre oss sånn? Their evil! De benytter en hver anledning de finner til å lage forvirring. Det kommer til uttrykk flere steder ^^ Lenke til kommentar
theajos Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Hvilken halvdel vil du ha, om du må velge? Vi deler henne på et offentlig toalett. Har hørt de pleier å gjøre rent en gang i timen Litt usikker på om jeg vil dele. Blir så mye søl hvis vi skal dele TheaJos i to.. Her går jeg bort en bitteliten tur også kommer jeg tilbake til dette Dere kan skamme dere. Finn en måte å klone meg på istedet. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Det er sant. Facebook-raid! Haha, det tok forbausende kort tid å finne henne på face *Stalking master* Finn en måte å klone meg på istedet. Hvorfor skal jenter alltid være så konfliktløsende og løsningsorienterte? edit: ikke at hun hadde en veldig åpen profil at det gjør noe da Endret 12. juni 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
theajos Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Thea så smuuth ut. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Hvilken halvdel vil du ha, om du må velge? Vi deler henne på et offentlig toalett. Har hørt de pleier å gjøre rent en gang i timen Litt usikker på om jeg vil dele. Blir så mye søl hvis vi skal dele TheaJos i to.. Her går jeg bort en bitteliten tur også kommer jeg tilbake til dette Dere kan skamme dere. Finn en måte å klone meg på istedet. Ja, kloning Er ikke det på en måte moralsk ulovlig? De har jo finni ut hvordan man skal lage stamceller fra fullt utvikla celler. Må bare finne en klonemaskin.. Noen som studerer biologi/medisin, her? Det er sant. Facebook-raid! Haha, det tok forbausende kort tid å finne henne på face *Stalking master* Vet, fant henne her om dagen Like timeline-bildet hennes Endret 12. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
theajos Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Det er sant. Facebook-raid! Haha, det tok forbausende kort tid å finne henne på face *Stalking master* Finn en måte å klone meg på istedet. Hvorfor skal jenter alltid være så konfliktløsende og løsningsorienterte? Sharing is caring Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Må bare finne en klonemaskin.. I den grad det er en maskin som skal til... De har jo allerede klonet Dolly da, så teknologien har vel vært på plass lenge? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Må bare finne en klonemaskin.. I den grad det er en maskin som skal til... De har jo allerede klonet Dolly da, så teknologien har vel vært på plass lenge? Å, de har klonet mer enn bare Dolly. Snart er de klare for Donald også 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå