Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Går på forsikringa, men jeg tenkte til senere jeg. Kan jo hende jeg trenger garantien en gang i fremtiden. :sleep2: Vi prøver på nytt forresten.

 

Ja, selvfølgelig vet jeg hvem det er. Det er jo logoen til det fantastiske ishockey laget Pittsburgh Peguins. De hadde jo en utrolig sesong i 07-08 hvor de kom på andreplass mot Detroit Red Wings i Stanley Cup finalen.. :thumbs:

Da forstår jeg! Men får du ny PC eller skal den knuste repareres?

 

Jaså ja, du er interessert i hockey?! Utrolig hva du kan! At det er et fantastisk lag skal jeg være enig i ;)

Ja er veldig interessert i hockey. Særlig når det kommer til PP.(Det er det vi fansen kaller Pittsburgh Penguins) :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjene penger og leke ninja :ph34r:

Ninja er kult! Jeg forventer avatar av deg og ;)

Okei, nå er det to på denne!

Ninja som neste avatar :D

 

Er det forresten noen andre som gleder seg til fredag/lørdag og sesongåpning av Suits?!

Ikke av andre grunner enn at da starter sommerferien min :D Også får vi utdelt bilene vi skal bruke når vi skal være servicebiler for Den store styrkeprøven :D

Lenke til kommentar

Går på forsikringa, men jeg tenkte til senere jeg. Kan jo hende jeg trenger garantien en gang i fremtiden. :sleep2: Vi prøver på nytt forresten.

 

Ja, selvfølgelig vet jeg hvem det er. Det er jo logoen til det fantastiske ishockey laget Pittsburgh Peguins. De hadde jo en utrolig sesong i 07-08 hvor de kom på andreplass mot Detroit Red Wings i Stanley Cup finalen.. :thumbs:

Da forstår jeg! Men får du ny PC eller skal den knuste repareres?

 

Jaså ja, du er interessert i hockey?! Utrolig hva du kan! At det er et fantastisk lag skal jeg være enig i ;)

Ja er veldig interessert i hockey. Særlig når det kommer til PP.(Det er det vi fansen kaller Pittsburgh Penguins) :)

Jeg er nok ikke like innbarka som deg, virker det som. PP var ukjent for meg :( Hva syns du om kapteinen da?

 

Ikke av andre grunner enn at da starter sommerferien min :D Også får vi utdelt bilene vi skal bruke når vi skal være servicebiler for Den store styrkeprøven :D

Skal du ikke ha sommerjobb?! Den store styrkeprøven høres.... tungt ut. Greit å kjøre servicebil da! Skal du være med på alle?

Endret av Funtazz
Lenke til kommentar

Jeg er nok ikke like innbarka som deg, virker det som. PP var ukjent for meg :( Hva syns du om kapteinen da?

Nei, du er nok ikke det. Du kan trøste deg med at det ikke er mange som er det :closedeyes:

Jo, du mener Sidney Crosby? Han er en kjekk kar han altså. Veldig god utpå isen der. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg er nok ikke like innbarka som deg, virker det som. PP var ukjent for meg :( Hva syns du om kapteinen da?

Nei, du er nok ikke det. Du kan trøste deg med at det ikke er mange som er det :closedeyes:

Jo, du mener Sidney Crosby? Han er en kjekk kar han altså. Veldig god utpå isen der. :yes:

Jo takk for det. Regner med jentene elsker fløtepusen Crosby, ja ;)

Lenke til kommentar

En ninja røper aldri noe.

 

Fælt så mye jeg må lære meg... :( Eller kanskje jeg skal kle meg ut som F.. Ehm.. Batman :ph34r: Nei. forresten, må bli ninja. Jeg har ikke så kul bil som Batman har.. :ermm:

Jeg har selvfølgelig lang erfaring fra ninja-yrket. Men egentlig vil jeg være Wonderwoman. Jeg har desverre ikke noe usynlig fly :dontgetit:

 

Jo takk for det. Regner med jentene elsker fløtepusen Crosby, ja ;)

Du syntes ikke noe særlig om han eller?
Lenke til kommentar

Er du helt sikker på at du ikke har et usynlig fly? Kanskje du har det stående i kjelleren?

Ja, hvordan kan jeg egentlig vite det? Mind=Blown :eek:

Alltid gå rundt med en pose mel (om det er rent eller ikke, spiller ingen rolle). Når du kommer til et sted der du tror det står en usynlig ting, bare dryss litt mel over

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...