Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Jeg har tydeligvis ikke engang evnen til å få deg til å forklare om sommerjobbene dine engang, så det høres ut som et dårlig forslag :hm:

 

Siden det er deg :)

Jeg skal jobbe som systemutvikler sammen med noen andre. Nå ser det ut som det blir en webside av et slag :) Fikk noe bakgrunnsinformasjon i dag, og bare det éne dokumentet var på 74 sider + et designforslag. Hvor stor løsningen blir vet jeg ikke enda, men det blir hvertfall (les: mest sannsynlig) skrevet i Java. Så tipper vi bruker noen rammeverk som Spring, Hibernate, JSF osv :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

4346565_700b_v1.jpg

Så sant, så sant..

Endret av hjahre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden det er deg :)

Den tok jeg indirekte personlig :omg:

Does not compute...

 

Er dette direkte nok for deg? :p

4329759_700b.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er det vanlig å ha melodier fra RollerCoaster Tycoon surrende rundt i hodet når man øver til eksamen? Skjedde meg tidligere i dag. Men nå er det natta, så takk for meg

Endret av hjahre
Lenke til kommentar

Vel, til motsetning av de fleste trådene her på forumet, så ser ikke denne ut til å ha verken et emne, eller mål eller mening. Ei heller en diskusjon av noe slag. Herlig forfriskende i forhold til andre tråder som blir spydd ned av fanboy-komentarer og diskusjoner om alt mulig søppel.

Endret av tobias6666
Lenke til kommentar

[...]og målet er å få TS til å føle seg litt velkommen her på forumet :pMål, derimot, nei det har vi ikke.. :ph34r:

Gratulerer! Du motsier deg selv :D

 

Vel, til motsetning av de fleste trådene her på forumet, så ser ikke denne ut til å ha verken et emne, eller mål eller mening. Ei heller en diskusjon av noe slag. Herlig forfriskende i forhold til andre tråder som blir spydd ned av fanboy-komentarer og diskusjoner om alt mulig søppel.

Så, egentlig sier du at du liker det? :D

Lenke til kommentar

[...]og målet er å få TS til å føle seg litt velkommen her på forumet :pMål, derimot, nei det har vi ikke.. :ph34r:

Gratulerer! Du motsier deg selv :D

 

Vel, til motsetning av de fleste trådene her på forumet, så ser ikke denne ut til å ha verken et emne, eller mål eller mening. Ei heller en diskusjon av noe slag. Herlig forfriskende i forhold til andre tråder som blir spydd ned av fanboy-komentarer og diskusjoner om alt mulig søppel.

Så, egentlig sier du at du liker det? :D

 

Takk, for at du påpeker det :D Det burde stått mening på den siste. Litt tidlig om morran nå. Skummelt å være på forumet når man er i ørska rett etter man har våkna :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...