Gå til innhold

theajos: Hallo!

Anbefalte innlegg

Jeg har tydeligvis ikke engang evnen til å få deg til å forklare om sommerjobbene dine engang, så det høres ut som et dårlig forslag :hm:

Siden det er deg :)

Jeg skal jobbe som systemutvikler sammen med noen andre. Nå ser det ut som det blir en webside av et slag :) Fikk noe bakgrunnsinformasjon i dag, og bare det éne dokumentet var på 74 sider + et designforslag. Hvor stor løsningen blir vet jeg ikke enda, men det blir hvertfall (les: mest sannsynlig) skrevet i Java. Så tipper vi bruker noen rammeverk som Spring, Hibernate, JSF osv :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4346565_700b_v1.jpg

Så sant, så sant..

Endret av hjahre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden det er deg :)

Den tok jeg indirekte personlig :omg:

Does not compute...

Er dette direkte nok for deg? :p

4329759_700b.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er det vanlig å ha melodier fra RollerCoaster Tycoon surrende rundt i hodet når man øver til eksamen? Skjedde meg tidligere i dag. Men nå er det natta, så takk for meg

Endret av hjahre
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

tråden lever enda :w00t:

Det er vel intet godt poeng å stoppe en tråd hvor folk bare er hyggelige med hverandre, tenker jeg ...:)

Lenke til kommentar

Vel, til motsetning av de fleste trådene her på forumet, så ser ikke denne ut til å ha verken et emne, eller mål eller mening. Ei heller en diskusjon av noe slag. Herlig forfriskende i forhold til andre tråder som blir spydd ned av fanboy-komentarer og diskusjoner om alt mulig søppel.

Endret av tobias6666
Lenke til kommentar

Sorry å måtte skuffe deg, denne tråden har da et emne og mening. Emnet er "Hallo" og meninga er å få TS til å føle seg litt velkommen her på forumet :p Mål, derimot, nei det har vi ikke.. :ph34r:

Endret av hjahre
Lenke til kommentar

Kanskje du får en leke hvis du spør veldig pent :dremel:

Dette er grunnen til at jeg fortsatt kjøper frokostblandinger. Men er lenge sida jeg har sett noen leke.. :( Jaja, får nøye meg med kinderegg. Det er hvertfall leke der :w00t:

Lenke til kommentar

[...]og målet er å få TS til å føle seg litt velkommen her på forumet :pMål, derimot, nei det har vi ikke.. :ph34r:

Gratulerer! Du motsier deg selv :D

Vel, til motsetning av de fleste trådene her på forumet, så ser ikke denne ut til å ha verken et emne, eller mål eller mening. Ei heller en diskusjon av noe slag. Herlig forfriskende i forhold til andre tråder som blir spydd ned av fanboy-komentarer og diskusjoner om alt mulig søppel.

Så, egentlig sier du at du liker det? :D

Lenke til kommentar

[...]og målet er å få TS til å føle seg litt velkommen her på forumet :pMål, derimot, nei det har vi ikke.. :ph34r:

Gratulerer! Du motsier deg selv :D

Så, egentlig sier du at du liker det? :D

Takk, for at du påpeker det :D Det burde stått mening på den siste. Litt tidlig om morran nå. Skummelt å være på forumet når man er i ørska rett etter man har våkna :p

Lenke til kommentar

Sorry å måtte skuffe deg, denne tråden har da et emne og mening. Emnet er "Hallo" og målet er å få TS til å føle seg litt velkommen her på forumet :p Mål, derimot, nei det har vi ikke.. :ph34r:

"Hallo" er titelen på denne tråden ;) Emne er hva tråden handler om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...