hjahre Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Jeg har tydeligvis ikke engang evnen til å få deg til å forklare om sommerjobbene dine engang, så det høres ut som et dårlig forslag Siden det er deg Jeg skal jobbe som systemutvikler sammen med noen andre. Nå ser det ut som det blir en webside av et slag Fikk noe bakgrunnsinformasjon i dag, og bare det éne dokumentet var på 74 sider + et designforslag. Hvor stor løsningen blir vet jeg ikke enda, men det blir hvertfall (les: mest sannsynlig) skrevet i Java. Så tipper vi bruker noen rammeverk som Spring, Hibernate, JSF osv ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Så sant, så sant.. Endret 11. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Siden det er deg Den tok jeg indirekte personlig Haha likte den. theajos, hva er DINE problemer? =) Time to sleep Endret 11. juni 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Siden det er deg Den tok jeg indirekte personlig Does not compute... Er dette direkte nok for deg? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Er det vanlig å ha melodier fra RollerCoaster Tycoon surrende rundt i hodet når man øver til eksamen? Skjedde meg tidligere i dag. Men nå er det natta, så takk for meg Endret 11. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 tråden lever enda Det er vel intet godt poeng å stoppe en tråd hvor folk bare er hyggelige med hverandre, tenker jeg ... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ikke dårlig Nå venter jeg på en ny blondinevits fra penalhuset igjen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Men det er stadig lov til å pine blondiner - jeg liker holdningen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Har jeg forvilla meg inn i "Ting som er hyggelig eller gjør deg glad" igjen? Hva i all verden er dette for noe positivt? :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Jeg skal til tannlegen om 4 timer og 19 minutter. Jeg har ikke godt av slikt positivt ræl. Endret 12. juni 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Kanskje du får en leke hvis du spør veldig pent Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Dette må ha vært en av de merkligste trådene jeg har skumlest igjenom. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Dette må ha vært en av de merkligste trådene jeg har skumlest igjenom. mener på du æ? vi er 100% normale alle sammen untat datasmurf, han er gal. 1 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Dette må ha vært en av de merkligste trådene jeg har skumlest igjenom. Utdyp deg Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Vel, til motsetning av de fleste trådene her på forumet, så ser ikke denne ut til å ha verken et emne, eller mål eller mening. Ei heller en diskusjon av noe slag. Herlig forfriskende i forhold til andre tråder som blir spydd ned av fanboy-komentarer og diskusjoner om alt mulig søppel. Endret 12. juni 2012 av tobias6666 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Sorry å måtte skuffe deg, denne tråden har da et emne og mening. Emnet er "Hallo" og meninga er å få TS til å føle seg litt velkommen her på forumet Mål, derimot, nei det har vi ikke.. Endret 12. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Kanskje du får en leke hvis du spør veldig pent Dette er grunnen til at jeg fortsatt kjøper frokostblandinger. Men er lenge sida jeg har sett noen leke.. Jaja, får nøye meg med kinderegg. Det er hvertfall leke der Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 [...]og målet er å få TS til å føle seg litt velkommen her på forumet Mål, derimot, nei det har vi ikke.. Gratulerer! Du motsier deg selv Vel, til motsetning av de fleste trådene her på forumet, så ser ikke denne ut til å ha verken et emne, eller mål eller mening. Ei heller en diskusjon av noe slag. Herlig forfriskende i forhold til andre tråder som blir spydd ned av fanboy-komentarer og diskusjoner om alt mulig søppel. Så, egentlig sier du at du liker det? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 [...]og målet er å få TS til å føle seg litt velkommen her på forumet Mål, derimot, nei det har vi ikke.. Gratulerer! Du motsier deg selv Vel, til motsetning av de fleste trådene her på forumet, så ser ikke denne ut til å ha verken et emne, eller mål eller mening. Ei heller en diskusjon av noe slag. Herlig forfriskende i forhold til andre tråder som blir spydd ned av fanboy-komentarer og diskusjoner om alt mulig søppel. Så, egentlig sier du at du liker det? Takk, for at du påpeker det Det burde stått mening på den siste. Litt tidlig om morran nå. Skummelt å være på forumet når man er i ørska rett etter man har våkna Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Sorry å måtte skuffe deg, denne tråden har da et emne og mening. Emnet er "Hallo" og målet er å få TS til å føle seg litt velkommen her på forumet Mål, derimot, nei det har vi ikke.. "Hallo" er titelen på denne tråden Emne er hva tråden handler om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå