Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

31. TITS or GTFO - the choice is yours. Vel :p

Men jeg har jo sagt at jeg ikke er den jeg utgir meg for å være. Sikker på at du allikevel vil se titsa? :grin:

 

Har sett det meste før, du skremmer ikke meg :p Det er så mye man plutselig får øye på hvis man googler bilder.. :ermm:

 

Hahah. Likte den. Nesten synd det ikke er noen som truer med å stenge oss :p

Du skulle bare visst hva som skjer bak lukkede dører :D

 

Hva skjer bak lukkede dører?

Lenke til kommentar

31. TITS or GTFO - the choice is yours. Vel :p

Men jeg har jo sagt at jeg ikke er den jeg utgir meg for å være. Sikker på at du allikevel vil se titsa? :grin:

 

Har sett det meste før, du skremmer ikke meg :p Det er så mye man plutselig får øye på hvis man googler bilder.. :ermm:

 

Hahah. Likte den. Nesten synd det ikke er noen som truer med å stenge oss :p

Du skulle bare visst hva som skjer bak lukkede dører :D

 

Hva skjer bak lukkede dører?

I know that feeling bro.

Lenke til kommentar

Har sett det meste før, du skremmer ikke meg :p Det er så mye man plutselig får øye på hvis man googler bilder.. :ermm:

Foreldrene deres har tydeligvis ikke vært tydelige nok i advarselen om internett..

 

Pappa tok fra meg passordet til ISDN-en... :( Men etter vi fikk ADSL var det ikke mye de visste :p

 

Jeg vil vite hva som skjer bak lukkede dører :grumpy:

Sier jeg det, får jeg jo ikke tilgang der lenger. Og da kan jeg ikke fortsette å tale for en god sak :)

Da bruker du rambukk og får åpna døra! Brute Force FTW! Eller så får vi sende inn en spion :whistle:

Lenke til kommentar

Da bruker du rambukk og får åpna døra! Brute Force FTW! Eller så får vi sende inn en spion :whistle:

Vi finner nok på noe :yes: Noen som er veldig gode på hacking? Jeg er nemlig ganske dårlig. *Søker på ff* :innocent:

 

ny avatar jo.

 

Skjedd noe her inne i dag da? Kan opplyse at banedag med mc er fett, selv om man ikke kjører selv.

Kan opplyse om at hvis du sykler for første gang på et år får du vondt :mellow:
Lenke til kommentar

Da bruker du rambukk og får åpna døra! Brute Force FTW! Eller så får vi sende inn en spion :whistle:

Vi finner nok på noe :yes: Noen som er veldig gode på hacking? Jeg er nemlig ganske dårlig. *Søker på ff* :innocent:

 

Kan være vi må lage en trojansk hest og infisere hele nettverket :innocent::p Jeg kan ikke hacke.. Jeg vet noe om SQL-injections og litt CrossSiteScripting, men noe mer enn det har jeg ikke satt meg inn i. Og jeg tviler sterkt på at forumet ikke er sikret mot de to angrepstypene :p Men dette får vi ta hvis tråden blir stengt. Jeg vil ikke risikere noe som helst på dette forumetl Liker meg for godt her :)

Endret av hjahre
Lenke til kommentar

Kan være vi må lage en trojansk hest og infisere hele nettverket :innocent::p Jeg kan ikke hacke.. Jeg vet noe om SQL-injections og litt CrossSiteScripting, men noe mer enn det har jeg ikke satt meg inn i. Og jeg tviler sterkt på at forumet ikke er sikret mot de to angrepstypene :p Men dette får vi ta hvis tråden blir stengt. Jeg vil ikke risikere noe som helst på dette forumetl Liker meg for godt her :)

Jeg også egentlig. Lurer på om vi skremte bort Funtazz :mellow:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...