theajos Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Rise and shine, Mr Freeman. Rise and shine Positivitet om morgenen, æsj Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Er farlig, det, skjønner du Lenke til kommentar
theajos Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Absolutt. Ubehagelig også. Særlig på en drittmorgen som dette. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hva er galt med denne formiddagen? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Skjermen på den bærbare knuste igår. Våknet opp og var veldig trist Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Aww, ja, ser den. Hvordan klarte du å knuse den? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Tryna på vei fra bussen og landa på pc-bagen. Skal ringe forsikringsselskapet og høre om reiseforsikringa dekker det. Stakkars babyen min Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Så kjedelig. :/ Hva bruker du nå da? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Så kjedelig. :/ Hva bruker du nå da? Bruker laptopen, men med ekstern skjerm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Aha. ^^ Faen, jeg har blitt helt hekta på The Wubmachine, men jeg antar det ikke er noe for deg som hater dubstep. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Det samme skjedde med meg, gikk hjem fra skolen med laptopen og en stor og tung bok (murstein) i sekken. Var litt glatt og jeg datt bakover rett ned i asfalten. Heldigvis var det bare et plastdeksel som spratt opp. Så nesten ett år etter gikk skjermkortet i stykker.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Tryna på vei fra bussen og landa på pc-bagen. Skal ringe forsikringsselskapet og høre om reiseforsikringa dekker det. Stakkars babyen min La meg gjette: Du hadde øynene dypt festet til displayet på mobilen - så tryna du og babyen!? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Tryna på vei fra bussen og landa på pc-bagen. Skal ringe forsikringsselskapet og høre om reiseforsikringa dekker det. Stakkars babyen min La meg gjette: Du hadde øynene dypt festet til displayet på mobilen - så tryna du og babyen!? Litt kjipt å ha en baby i pc-baggen til å begynne med Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Tryna på vei fra bussen og landa på pc-bagen. Skal ringe forsikringsselskapet og høre om reiseforsikringa dekker det. Stakkars babyen min La meg gjette: Du hadde øynene dypt festet til displayet på mobilen - så tryna du og babyen!? Litt kjipt å ha en baby i pc-baggen til å begynne med uhum, og i tillegg passer blondinen på disse fine gutta og jentene som har Inger Hagerup-håndbagasje ... Lenke til kommentar
theajos Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Tryna på vei fra bussen og landa på pc-bagen. Skal ringe forsikringsselskapet og høre om reiseforsikringa dekker det. Stakkars babyen min La meg gjette: Du hadde øynene dypt festet til displayet på mobilen - så tryna du og babyen!? Ja, også var det et trappetrinn Kløna Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Tryna på vei fra bussen og landa på pc-bagen. Skal ringe forsikringsselskapet og høre om reiseforsikringa dekker det. Stakkars babyen min La meg gjette: Du hadde øynene dypt festet til displayet på mobilen - så tryna du og babyen!? Ja, også var det et trappetrinn Kløna Der finnes fakltisk en "app" som sier i fra om hindringer uten at du trenger ta blikket fra skjermen. Hørt om sånt no? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Der finnes fakltisk en "app" som sier i fra om hindringer uten at du trenger ta blikket fra skjermen. Hørt om sånt no? Hva? Da trenger jeg ikke å løfte blikket i det hele tatt. Hva heter denne appen da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Der finnes fakltisk en "app" som sier i fra om hindringer uten at du trenger ta blikket fra skjermen. Hørt om sånt no? Hva? Da trenger jeg ikke å løfte blikket i det hele tatt. Hva heter denne appen da? "trappapp" - mener jeg å huske .... Mange fordeler med en sånn app. Blikket er nå en ting, men bare tenke seg til hvor forbauset omgivelsen blir når du uten å se deg til verken høyre eller venstre, foran eller bak - forserer trappene som om du var en hvithai på to bein (hvithaier orienterer seg med "sonar") ... Spesielt eldre, særlig de som er stokk blind, og passe døve - i tillegg manglende hukommelse, nedsenkete eggstokker, brillene langt ut på nesen, og parykken sjarmerende dandert lett på skeiva på knollen - tenk deg bare hvor imponerte de blir, når de ser hvor flink deres yngre medsøstre er angående moderne multitasking. Gud velsigne alle jordens nerder Lenke til kommentar
theajos Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Amen. Men det er faktisk mange apper som gjør livet mitt utrolig mye lettere! Savner bare en som går i butikken for meg Litt kjipt å ha en baby i pc-baggen til å begynne med Billigere enn barnevogn? 1 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Der finnes fakltisk en "app" som sier i fra om hindringer uten at du trenger ta blikket fra skjermen. Hørt om sånt no? Hva? Da trenger jeg ikke å løfte blikket i det hele tatt. Hva heter denne appen da? "trappapp" - mener jeg å huske .... Mange fordeler med en sånn app. Blikket er nå en ting, men bare tenke seg til hvor forbauset omgivelsen blir når du uten å se deg til verken høyre eller venstre, foran eller bak - forserer trappene som om du var en hvithai på to bein (hvithaier orienterer seg med "sonar") ... Spesielt eldre, særlig de som er stokk blind, og passe døve - i tillegg manglende hukommelse, nedsenkete eggstokker, brillene langt ut på nesen, og parykken sjarmerende dandert lett på skeiva på knollen - tenk deg bare hvor imponerte de blir, når de ser hvor flink deres yngre medsøstre er angående moderne multitasking. Gud velsigne alle jordens nerder Jeg ser én ulempe med den appen. Jeg regner med at den bruker kameraet til å sjekke omverden og ikke sonar, eller no'? Hva om du går mot en reklameplakat som har bilde av en trapp? Appen sier til deg at det er en trapp foran deg, og du ender med å gå rett i reklamen. En åpenbar ulempe Amen. Men det er faktisk mange apper som gjør livet mitt utrolig mye lettere! Savner bare en som går i butikken for meg Litt kjipt å ha en baby i pc-baggen til å begynne med Billigere enn barnevogn? Bare vent, snart er butikkturer en saga blott. Sett opp hva du vil ha i kjøleskapet og butikken kommer til deg Tipper det er noen år igjen, men det kommer sikkert. Gleder meg til den dagen jeg kan sitte i sofaen og se på TV med en uttømmelig kjøleboks full av drikkevarer ved siden av meg. Det blir fine tider det Hmm, ja, pc-bag er nok billigere enn barnevogn. Det blir litt som å ha bikja i baggen fordi det er for dyrt med bånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå