theajos Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Regner med at du liker små søte 15 år gamle gutter? Bryter noen norske lover om jeg liker 15 år gamle gutter gitt Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Regner med at du liker små søte 15 år gamle gutter? Bryter noen norske lover om jeg liker 15 år gamle gutter gitt Slapp av, er 16 om noen få uker Lenke til kommentar
theajos Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Slapp av, er 16 om noen få uker Du kan jo ringe meg når du ferdig med puberteten! 5 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du kan jo ringe meg når du ferdig med puberteten! Bitch, nesten ferdig. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Haha! Er det lov å spørre om din alder? Velkommen skal du være! Endret 5. juni 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
theajos Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Du kan jo ringe meg når du ferdig med puberteten! Bitch, nesten ferdig. Så så lille venn! Vi kommer oss gjennom dette Haha! Er det lov å spørre om din alder? Velkommen skal du være! Jeg er 20! Blir 21 i august Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg er 20! Blir 21 i august 6 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ikke la dette bli en ny «Idzl's Kafé», da. 4 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Ikke la dette bli en ny «Idzl's Kafé», da. Åh, jeg skjønner ikke hva du mener men jeg samtykker allikevel, jeg hører alltid på administratorene! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Åh, jeg skjønner ikke hva du mener men jeg samtykker allikevel, jeg hører alltid på administratorene! Kommentaren min var ikke ment til deg. Du har ikke gjort noe galt! Men godt å høre du alltid hører på meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Velkommen skal du være. Flott å se ei jente med sunne interesser her inne (henviser til musikk-, film- og spillsmak). Lenke til kommentar
theajos Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Takk skal du ha! Jeg er veldig fornøyd med interessene mine selv også 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Enda godt å høre. Hadde ikke vært noe særlig om du ikke var fornøyd med de, og bare hadde de for at det var det folk forventa av deg. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Hahaha, hadde vært kjedelig for meg det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå