Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

jeg sier ikke at kake er løgn, men at The cake, altså kaka er en løgn.

jeg vet det finnes kake der ute, men du får ikke kake i portal - og det har ho sakt at vi skal få.

Ergo Kaka er løgn.

Kaken er slettes ingen løgn. Man får SE kaka på slutten, den finnes og den ER. Det er derimot løgn at du skal få kaken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Normalt det. Hvordan skal man ellers få tak i matvarer uten å dra på overprisa bensinstasjoner / kiosker?

Kjøpe litt mindre overprisa mat dagen før, kanskje? :p

 

Har du vært på jobb? På en søndag? Hva skjer med verden? :hrm:

Begynte kl 7 idag. Alltid hyggelig å stå opp før sola i helgen. :thumbdown:

 

Jeg sto opp før sola på onsdag :D Men i helgene ville jeg aldri gjort det. Man må ha litt hvile innimellom, og mandag, torsdag, fredag, lørdag og søndag er fine dager å gjøre det på :p

Lenke til kommentar

Man vil alltid ha mer lønn :p Til å ikke ha utdanning syntes jeg at jeg tjener helt ok. Har ikke levert skattekort enda så blir trukket 50%. Lenge leve latskap. :D

Yay! Latskap4eva! :w00t: Er greit å få tilbake mye av den halvparten neste år :)

Egentlig burde jeg kanskje gjort det samme selv, men jeg vil ha pengene så fort som mulig. Et år er tross alt en liten evighet

Lenke til kommentar

Hysj, må'kke si sånt. Kanskje dette forumet er overvåka av ryddige, ordentlige folk? :scared::p Gjett hva de kommer til å gjøre hvis de finner ut av det? Ja, de kommer til å få deg til å lete etter det.. Jeg grøsser bare av tanken :p

Grøsser av tanken på å gjøre noe produktivt i det hele tatt. Har mamma til å mase på meg fra før :p Er en evig troer på at ting kommer til å dukke opp av seg selv hvis jeg bare venter lenge nok :D
Lenke til kommentar

Det er bedre å ha system i rotet enn rot i systemet, vettu ;) Men jeg skjønner hva du mener. Jeg har ikke rydda i hybelen på 6 uker, tror jeg.. Og oppvaska er 2 uker gammel, den burde helt klart vært tatt :p Men jeg håper at oppvaska magisk skal stå skinnende ren i skapet og at støvet skal forsvinne av seg selv. Jeg har også testa om det er mulig å tørke hybelen for støv bare jeg bytta sokker ofte nok. Hadde ikke nok sokker..

Jeg er bare glad mamma ikke maser og sier jeg skal rydde hybelen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...