Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Har spillene noen sammenheng?

 

Formålet mitt er å vise henne at det eksisterer andre gode spill enn sims og heavy rain som ikke inneholder troll eller krigføring. :-)

 

Portal 2 er på en måte etterfølgeren til Portal, men det går fint å spille Portal 2 uten kjennskap til 1ern. Portal er vanskeligere enn Poral 2 IMHO, men Portal 2 er lenger. Begge to er gode spill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle jenter elsker i allefall sangen på slutten av 1. spill. Så, er jo litt gøy å forstå storryen til sangen :D

2-ern har en god del referanser til 1-ern, så om hun er opptatt av story ville jeg kanskje vurdert å starte med 1-ern. Men smaken er jo som baken.

 

Det er vel muligens sånn at du får 1-ern gratis med på kjøpet når du kjøper 2-ern? Eller gjaldt det bare når den var ny kanskje?

Lenke til kommentar

Alle jenter elsker i allefall sangen på slutten av 1. spill. Så, er jo litt gøy å forstå storryen til sangen :D

2-ern har en god del referanser til 1-ern, så om hun er opptatt av story ville jeg kanskje vurdert å starte med 1-ern. Men smaken er jo som baken.

 

Det er vel muligens sånn at du får 1-ern gratis med på kjøpet når du kjøper 2-ern? Eller gjaldt det bare når den var ny kanskje?

 

Og begge spillene har referanser til Half-Life, så man må spille mye hvis man skal ta det fra starten

Lenke til kommentar

Vi har faktisk snakket om å gå til kjøp av en Wii, men det ble PS3 istedenfor ettersom hun ville spille Heavy rain. Noen andre ideer, Jedi Master?

Hvordan kan jeg si nei til slikt smiger? Det er vanskelig å vite da fordi jenter er så forskjellige, så jeg tok meg friheten til å spørre noen som kan mer. Google :grin:http://www.tqcast.com/2010/04/03/5-ps3-games-your-girl-will-love/

 

Kom også på at de første spillene jeg spilte til ps var ssx og de elsket jeg.

Lenke til kommentar

Vi har faktisk snakket om å gå til kjøp av en Wii, men det ble PS3 istedenfor ettersom hun ville spille Heavy rain. Noen andre ideer, Jedi Master?

Hvordan kan jeg si nei til slikt smiger? Det er vanskelig å vite da fordi jenter er så forskjellige, så jeg tok meg friheten til å spørre noen som kan mer. Google :grin:http://www.tqcast.co...girl-will-love/

 

Kom også på at de første spillene jeg spilte til ps var ssx og de elsket jeg.

 

Kom nå på at hun kjøpte det nye SSX ettersom hun hadde spilt et når hun var bitteliten. Tror ikke det falt helt i smak pga. det ikke var lokal MP. Når jeg tenker over det så spiller hun faktisk flere spill... Hva synes du om Tekken? Det er vel et av de mest typiske kjærestespilla?

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Vi har faktisk snakket om å gå til kjøp av en Wii, men det ble PS3 istedenfor ettersom hun ville spille Heavy rain. Noen andre ideer, Jedi Master?

Hvordan kan jeg si nei til slikt smiger? Det er vanskelig å vite da fordi jenter er så forskjellige, så jeg tok meg friheten til å spørre noen som kan mer. Google :grin:http://www.tqcast.co...girl-will-love/

 

Kom også på at de første spillene jeg spilte til ps var ssx og de elsket jeg.

 

Kom nå på at hun kjøpte det nye SSX ettersom hun hadde spilt et når hun var bitteliten. Tror ikke det falt helt i smak pga. det ikke var lokal MP. Når jeg tenker over det så spiller hun faktisk flere spill... Hva synes du om Tekken? Det er vel et av de mest typiske kjærestespilla?

Tekken er morsomt det. Husk at jenter egentlig liker alle spill som de kan velge en karakter de føler ser ut dem selv. :p
Lenke til kommentar

Vi har faktisk snakket om å gå til kjøp av en Wii, men det ble PS3 istedenfor ettersom hun ville spille Heavy rain. Noen andre ideer, Jedi Master?

Hvordan kan jeg si nei til slikt smiger? Det er vanskelig å vite da fordi jenter er så forskjellige, så jeg tok meg friheten til å spørre noen som kan mer. Google :grin:http://www.tqcast.co...girl-will-love/

 

Kom også på at de første spillene jeg spilte til ps var ssx og de elsket jeg.

 

Kom nå på at hun kjøpte det nye SSX ettersom hun hadde spilt et når hun var bitteliten. Tror ikke det falt helt i smak pga. det ikke var lokal MP. Når jeg tenker over det så spiller hun faktisk flere spill... Hva synes du om Tekken? Det er vel et av de mest typiske kjærestespilla?

Tekken er morsomt det. Husk at jenter egentlig liker alle spill som de kan velge en karakter de føler ser ut dem selv. :p

 

Håper ikke det er tilfelle for gutter! Jeg har nemlig en sterk tendens til å lage tykke menn med dameklær... Det sa jeg bare ikke.

Lenke til kommentar

Vi har faktisk snakket om å gå til kjøp av en Wii, men det ble PS3 istedenfor ettersom hun ville spille Heavy rain. Noen andre ideer, Jedi Master?

Hvordan kan jeg si nei til slikt smiger? Det er vanskelig å vite da fordi jenter er så forskjellige, så jeg tok meg friheten til å spørre noen som kan mer. Google :grin:http://www.tqcast.co...girl-will-love/

 

Kom også på at de første spillene jeg spilte til ps var ssx og de elsket jeg.

 

Kom nå på at hun kjøpte det nye SSX ettersom hun hadde spilt et når hun var bitteliten. Tror ikke det falt helt i smak pga. det ikke var lokal MP. Når jeg tenker over det så spiller hun faktisk flere spill... Hva synes du om Tekken? Det er vel et av de mest typiske kjærestespilla?

Tekken er morsomt det. Husk at jenter egentlig liker alle spill som de kan velge en karakter de føler ser ut dem selv. :p

 

Håper ikke det er tilfelle for gutter! Jeg har nemlig en sterk tendens til å lage tykke menn med dameklær... Det sa jeg bare ikke.

What??
Lenke til kommentar

Datasmurfen - hvordan smaker Thea?

Like honey on warm summerday.

I wish I knew, men jeg er åpen for å prøve. ^^

 

Jeg mener... Er du kvinne? Greia er at jeg lurer på om ei jente i en gjeng som faktisk spiller et annet dataspill enn sims blir behandlet med respekt av resten av gjengen. Har inntrykk av at jenter som spiller dataspill blir sett litt ned på.

Kommer vel an på alderen på jentene. :p

 

Kom også på at de første spillene jeg spilte til ps var ssx og de elsket jeg.

Et av de første spillene minstesøss spilte og elsket, var Dead or Alive 3 til Xbox. Hu kicka ass i det spillet. ^^

Og søss er avhengig av alt som har med Donkey Kong og Mario (på NES, SNES og N64 vel og merke, ikke noe av det nye mølet (and that's why I love her)).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...