Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Hva kan jeg egentlig kalle deg? r2d290 waits for alice er ganske langt.

 

Bloddy point :p Forumet har begrensninger på hvor ofte man kan bytte visningsnavn. Jeg het opprinnelig bare r2d290, men så sluttet O' store forumbestefar (Tom waits for allice) som administrator på forumet, og da ble det en greie at folk la til "waits for allice" :p

 

Du kan prøve deg med r2d2, r2d290, r2 eller drioden =)

Eventuelt Eiffel som de virituelle personene utenfor datamaskinen pleier å kalle meg =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og der la jeg merke til signaturen din, theajos. Du er tilgitt!

Hmm, bare jeg som er for dum til å forstå den? :(

 

...! Hva slags avatar er det du har?

 

Vel, det kan du si ^^

Først hadde jeg en tux-r2d2 (altså linux-figuren formet som r2d2). Plutselig en dag for lengesiden, lenge før jeg ble forumveileder, fikk jeg plutselig en PM fra brukeren "Skagen" som tidligere var en av de større moderatorene (muligens admin) før i tiden. Jeg aner ikke hvorfor han gjorde det, men han gikk altså igang med å "tegne" r2d2 i html. Du finner originalen med kildekode her: http://wiki.diskusjon.no/index.php/R2d290

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, det kan du si ^^

Først hadde jeg en tux-r2d2 (altså linux-figuren formet som r2d2). Plutselig en dag for lengesiden, lenge før jeg ble forumveileder, fikk jeg plutselig en PM fra brukeren "Skagen" som tidligere var en av de større moderatorene (muligens admin) før i tiden. Jeg aner ikke hvorfor han gjorde det, men han gikk altså igang med å "tegne" r2d2 i html. Du finner originalen med kildekode her: http://wiki.diskusjo...ndex.php/R2d290

 

You're not worthy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...